על זה בדיוק דיברתי לגבי מטרופולין.
הרפורמה הזאת נכשלה טוטאלית
הייתי בטוח שרק העברת הקוים לקוים היתה כישלון, אבל מסתבר שמטרופולין היא פיאסקו לו פחות. מסתבר שבגלל שהחברה לא מצליחה לספק תדירות ראוייה ל-29(שנלקח מאגד) ו-39 אז עכשיו 149 עוזר להם כשהוא מגיע מתל אביב, ולא רק שהוא מעלה נוסעים בצומת רעננה כמו שדיווחתי פה אלא שעכשיו הוא גם מעלה בקנין ערים! זה פשוט ביזיון עצום! לקחו קו שבתקופת דן היה אקספרס והפכו אותו למאסף. לכל אלה שמהללים את מטרופולין כל היום, לזה אתם קוראים הצלחה? בשביל מה היה צריך להוציא מדן משם?
על זה בדיוק דיברתי לגבי מטרופולין.
גם אצלנו כך היה המצב, יש לו"ז - לא עומדים בו, לוקחים מפה, מביאים משם ומשרד התחבורה מעביר חותמת ומאשר הכל.
כשאני אמרתי כאן שהרסו את קו 29 ושלהמתין לו חצי שעה כדי שיגיעו 2-3-4 בבאת אחת, כולם אמרו לי שזה בטח חד פעמי. אפילו אתה, דרור אמרת לי שזה לא קורא ובטח זה היה חד פעמי... אבל זה קררה כמעט 20 פעמים שונות ועוד לא מעט פעמים שראיתי שני קווי 29 לפחות נוסעים להם יחדיו בקטעי מסלול שונים בהרצליה.
אני לא אומר שמטרופולין היא חברה גרועה, אבל יש בה בעיות כאלו ואחרות. אם בבאר שבע הם החליטו שהם לא מבצעים איסוף והורדה בקווים הפרבריים בתוך באר שבע למרות שרשיון הקו שלהם מחייב אותם, אז אתה מתפלא שהם החליטו ש149 יאסוף נוסעים בקניון ערים?
עכשיו לך תחפש שישלחו לך אוטובוס חלופי במקרה שאחד נתקע בכביש 6... והוולוו בקיץ הזה נראו תקועים להם בצידי הדרך יותר מידי פעמים בזמנים האחרונים שנסעתי. למה תחכה? כי אין להם רזרבות, הם לא עובדים על רזרבות.