יש לי חדשות בשבילכם

מצב
הנושא נעול.
דן יתנו את 22? אם כן, מה היה האינטרס של דן

הם אכן נחשבים
דן יתנו את 22? אם כן, מה היה האינטרס של דן
להאריכו לתוך מרכז תל-אביב? ככה החברה שתזכה בותיקח נוסעים מדן במרכז תל אביב. לא היה עדיף לדן להשאירו קו קצר כדי שהחברה הבאה לא תיקח מהנתח?

ולגבי 220- הוא עדיין מופעל ע"י מכונות ונהגים של פתח תקווה שחוזרים מ-366 בבוקר ועומדים לעשות את 366 אחה"צ?

מה עם 243? 127? 243 שייך לבת ים ולכן לא יעבור לחברה החדשה או שכן? מכונה אחת לפחות של 127 חונה בת.מ. פ"ת בערב, הקו יעבור גם?
 

droriko

New member
גם ככה זה קו שמפסיד כסף

דן יתנו את 22? אם כן, מה היה האינטרס של דן
להאריכו לתוך מרכז תל-אביב? ככה החברה שתזכה בותיקח נוסעים מדן במרכז תל אביב. לא היה עדיף לדן להשאירו קו קצר כדי שהחברה הבאה לא תיקח מהנתח?

ולגבי 220- הוא עדיין מופעל ע"י מכונות ונהגים של פתח תקווה שחוזרים מ-366 בבוקר ועומדים לעשות את 366 אחה"צ?

מה עם 243? 127? 243 שייך לבת ים ולכן לא יעבור לחברה החדשה או שכן? מכונה אחת לפחות של 127 חונה בת.מ. פ"ת בערב, הקו יעבור גם?
גם ככה זה קו שמפסיד כסף
 
חשבתי שהאינטרס אמור להיות לטובת הנוסעים.

דן יתנו את 22? אם כן, מה היה האינטרס של דן
להאריכו לתוך מרכז תל-אביב? ככה החברה שתזכה בותיקח נוסעים מדן במרכז תל אביב. לא היה עדיף לדן להשאירו קו קצר כדי שהחברה הבאה לא תיקח מהנתח?

ולגבי 220- הוא עדיין מופעל ע"י מכונות ונהגים של פתח תקווה שחוזרים מ-366 בבוקר ועומדים לעשות את 366 אחה"צ?

מה עם 243? 127? 243 שייך לבת ים ולכן לא יעבור לחברה החדשה או שכן? מכונה אחת לפחות של 127 חונה בת.מ. פ"ת בערב, הקו יעבור גם?
חשבתי שהאינטרס אמור להיות לטובת הנוסעים.
 

אוהד11

New member
לא רק קו 21, עוד קווים שבוטלו ללא כל הגיון

משרד התחבורה מנסה לפעול לטובת הנוסעים
אבל לרוב פועל בצורה מרושלת. אני לא מבין בשביל מה בכלל ביטלו את 21.
לא רק קו 21, עוד קווים שבוטלו ללא כל הגיון
והמענה להם הוא חלקי עד לא קיים
 

mister K

New member
לא דן האריכה אותו אלא משרד התחבורה.

דן יתנו את 22? אם כן, מה היה האינטרס של דן
להאריכו לתוך מרכז תל-אביב? ככה החברה שתזכה בותיקח נוסעים מדן במרכז תל אביב. לא היה עדיף לדן להשאירו קו קצר כדי שהחברה הבאה לא תיקח מהנתח?

ולגבי 220- הוא עדיין מופעל ע"י מכונות ונהגים של פתח תקווה שחוזרים מ-366 בבוקר ועומדים לעשות את 366 אחה"צ?

מה עם 243? 127? 243 שייך לבת ים ולכן לא יעבור לחברה החדשה או שכן? מכונה אחת לפחות של 127 חונה בת.מ. פ"ת בערב, הקו יעבור גם?
לא דן האריכה אותו אלא משרד התחבורה.
כך שזה בכלל לא משנה אם יש לדן אינטרס או לא.
 

droriko

New member
אם זה היה תלוי בדן הקו הזה לא היה קם מלכתחילה

לא דן האריכה אותו אלא משרד התחבורה.
כך שזה בכלל לא משנה אם יש לדן אינטרס או לא.
אם זה היה תלוי בדן הקו הזה לא היה קם מלכתחילה
 

mister K

New member
הדיבורים הם על קווים 6, 12, 22 ו-24 בלבד.

כל המידע שמסרתי הוא מהעיתון של דן שיצא היום
כתוב שם "קוי עבר הירקון", אז מן הסתם מתכוונים ל-12,13,14,6
לגבי 24 אני לא יודע
הדיבורים הם על קווים 6, 12, 22 ו-24 בלבד.
מדברים על זה כבר הרבה זמן. בכל פעם אומרים שזה בטוח ובסוף זה לא קורה.
בכל אופן, לא מדובר על כל קווי השיכון אלא רק על ארבעת הקווים האלה. זאת לפחות לפי מה שידוע לי.
 

droriko

New member
מה עם 13? זה גם קו פנימי של צפון תל אביב

הדיבורים הם על קווים 6, 12, 22 ו-24 בלבד.
מדברים על זה כבר הרבה זמן. בכל פעם אומרים שזה בטוח ובסוף זה לא קורה.
בכל אופן, לא מדובר על כל קווי השיכון אלא רק על ארבעת הקווים האלה. זאת לפחות לפי מה שידוע לי.
מה עם 13? זה גם קו פנימי של צפון תל אביב
 
יש השערות על מתי בערך זה יקרה?

ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת
דן הולכת למסור את קוי השיכון(לא כוללל כמובן קוים חזקים כמו קו 5 או קו 4) עד עכשיו היו הרבה שהניחו את זה , אבל עכשיו זה רשמי. האם מטרופולין תיקח אותם או שיהיה מכרז ?אין לי מושג
יש השערות על מתי בערך זה יקרה?
 
לאחר מכן לא ייקחו יותר מדן קווים?ותוכל להשתתף

ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת
דן הולכת למסור את קוי השיכון(לא כוללל כמובן קוים חזקים כמו קו 5 או קו 4) עד עכשיו היו הרבה שהניחו את זה , אבל עכשיו זה רשמי. האם מטרופולין תיקח אותם או שיהיה מכרז ?אין לי מושג
לאחר מכן לא ייקחו יותר מדן קווים?ותוכל להשתתף
במכרזים?
 

אורי404

New member
אמור להיות, שכן. אבל...

לאחר מכן לא ייקחו יותר מדן קווים?ותוכל להשתתף
במכרזים?
אמור להיות, שכן. אבל...
מעל מעבר מסויים של אחוזים "דן" (בדומה ל"אגד") תהיה רשאית להתמודד במכרזים שונים כחברה ולא באמצעות חברת בת.
אולי האחוז הזה עבר. בכל מקרה, בפועל יש מכרזים שונים, שמראש מגבילים גם התמודדות של "דן" דרך חברת בת.
 

אוהד11

New member
ההגיון במסירת הקווים הללו מעוות. ראשית, לפי

ועוד משהו שלחלק הוא לא כל כך סקופ אבל בכל זאת
דן הולכת למסור את קוי השיכון(לא כוללל כמובן קוים חזקים כמו קו 5 או קו 4) עד עכשיו היו הרבה שהניחו את זה , אבל עכשיו זה רשמי. האם מטרופולין תיקח אותם או שיהיה מכרז ?אין לי מושג
ההגיון במסירת הקווים הללו מעוות. ראשית, לפי
הודעת משרד התחבורה לפני מספר ימים, דן העבירה 25 אחוז מקוויה, וזה האחוז שעליו החליטה הממשלה לפני 15 שנה. העברת קווי השיכון תעביר עוד 11 אחוז, משמע דן מעבירה/העבירה למעלה משליש פעילותה.
יתר על כן, העברת קווים פנימיים מחלק אינטגרלי של ת"א היא החלטה מטומטמת ולא מובנת, שאין מאחוריה שום הגיון, למעט העמקת האג'נדה הבלתי שקופה ובלתי ברורה של משרד התחבורה
 

droriko

New member
הרפורמה הזאת נכשלה טוטאלית

ההגיון במסירת הקווים הללו מעוות. ראשית, לפי
הודעת משרד התחבורה לפני מספר ימים, דן העבירה 25 אחוז מקוויה, וזה האחוז שעליו החליטה הממשלה לפני 15 שנה. העברת קווי השיכון תעביר עוד 11 אחוז, משמע דן מעבירה/העבירה למעלה משליש פעילותה.
יתר על כן, העברת קווים פנימיים מחלק אינטגרלי של ת"א היא החלטה מטומטמת ולא מובנת, שאין מאחוריה שום הגיון, למעט העמקת האג'נדה הבלתי שקופה ובלתי ברורה של משרד התחבורה
הרפורמה הזאת נכשלה טוטאלית
הייתי בטוח שרק העברת הקוים לקוים היתה כישלון, אבל מסתבר שמטרופולין היא פיאסקו לו פחות. מסתבר שבגלל שהחברה לא מצליחה לספק תדירות ראוייה ל-29(שנלקח מאגד) ו-39 אז עכשיו 149 עוזר להם כשהוא מגיע מתל אביב, ולא רק שהוא מעלה נוסעים בצומת רעננה כמו שדיווחתי פה אלא שעכשיו הוא גם מעלה בקנין ערים! זה פשוט ביזיון עצום! לקחו קו שבתקופת דן היה אקספרס והפכו אותו למאסף. לכל אלה שמהללים את מטרופולין כל היום, לזה אתם קוראים הצלחה? בשביל מה היה צריך להוציא מדן משם?
 

olli3

New member
מנהל
על זה בדיוק דיברתי לגבי מטרופולין.

הרפורמה הזאת נכשלה טוטאלית
הייתי בטוח שרק העברת הקוים לקוים היתה כישלון, אבל מסתבר שמטרופולין היא פיאסקו לו פחות. מסתבר שבגלל שהחברה לא מצליחה לספק תדירות ראוייה ל-29(שנלקח מאגד) ו-39 אז עכשיו 149 עוזר להם כשהוא מגיע מתל אביב, ולא רק שהוא מעלה נוסעים בצומת רעננה כמו שדיווחתי פה אלא שעכשיו הוא גם מעלה בקנין ערים! זה פשוט ביזיון עצום! לקחו קו שבתקופת דן היה אקספרס והפכו אותו למאסף. לכל אלה שמהללים את מטרופולין כל היום, לזה אתם קוראים הצלחה? בשביל מה היה צריך להוציא מדן משם?
על זה בדיוק דיברתי לגבי מטרופולין.
גם אצלנו כך היה המצב, יש לו"ז - לא עומדים בו, לוקחים מפה, מביאים משם ומשרד התחבורה מעביר חותמת ומאשר הכל.

כשאני אמרתי כאן שהרסו את קו 29 ושלהמתין לו חצי שעה כדי שיגיעו 2-3-4 בבאת אחת, כולם אמרו לי שזה בטח חד פעמי. אפילו אתה, דרור אמרת לי שזה לא קורא ובטח זה היה חד פעמי... אבל זה קררה כמעט 20 פעמים שונות ועוד לא מעט פעמים שראיתי שני קווי 29 לפחות נוסעים להם יחדיו בקטעי מסלול שונים בהרצליה.

אני לא אומר שמטרופולין היא חברה גרועה, אבל יש בה בעיות כאלו ואחרות. אם בבאר שבע הם החליטו שהם לא מבצעים איסוף והורדה בקווים הפרבריים בתוך באר שבע למרות שרשיון הקו שלהם מחייב אותם, אז אתה מתפלא שהם החליטו ש149 יאסוף נוסעים בקניון ערים?

עכשיו לך תחפש שישלחו לך אוטובוס חלופי במקרה שאחד נתקע בכביש 6... והוולוו בקיץ הזה נראו תקועים להם בצידי הדרך יותר מידי פעמים בזמנים האחרונים שנסעתי. למה תחכה? כי אין להם רזרבות, הם לא עובדים על רזרבות.
 

רב קו 561

New member
מטרופולין קו 29

על זה בדיוק דיברתי לגבי מטרופולין.
גם אצלנו כך היה המצב, יש לו"ז - לא עומדים בו, לוקחים מפה, מביאים משם ומשרד התחבורה מעביר חותמת ומאשר הכל.

כשאני אמרתי כאן שהרסו את קו 29 ושלהמתין לו חצי שעה כדי שיגיעו 2-3-4 בבאת אחת, כולם אמרו לי שזה בטח חד פעמי. אפילו אתה, דרור אמרת לי שזה לא קורא ובטח זה היה חד פעמי... אבל זה קררה כמעט 20 פעמים שונות ועוד לא מעט פעמים שראיתי שני קווי 29 לפחות נוסעים להם יחדיו בקטעי מסלול שונים בהרצליה.

אני לא אומר שמטרופולין היא חברה גרועה, אבל יש בה בעיות כאלו ואחרות. אם בבאר שבע הם החליטו שהם לא מבצעים איסוף והורדה בקווים הפרבריים בתוך באר שבע למרות שרשיון הקו שלהם מחייב אותם, אז אתה מתפלא שהם החליטו ש149 יאסוף נוסעים בקניון ערים?

עכשיו לך תחפש שישלחו לך אוטובוס חלופי במקרה שאחד נתקע בכביש 6... והוולוו בקיץ הזה נראו תקועים להם בצידי הדרך יותר מידי פעמים בזמנים האחרונים שנסעתי. למה תחכה? כי אין להם רזרבות, הם לא עובדים על רזרבות.
מטרופולין קו 29
אכן לא מעט פעמים מגיעים 29 בזוגות או שלשות גם מכיוון כפ"ס.
לפעמים אני עולה על אגד 561 שנוסע בויצמן כפ"ס באותו מסלול אך נוסע הרבה יותר מהר.
האוטובוסים (קו 29) מגיעים בשעות העומס מפוצצים ולא עוצרים כי אין מקום
ורק אתמול יצא לי שמקניון G כפ"ס עד ת.מ. כפ"ס הוא פשוט לא עצר לאסוף נוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה