תותי פרוטי20
New member
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-386224-00.html
בראשון לינואר, דיברו על זה ברדיו כבר לפני שבועהכרמלית תחובר מינואר לתחבורה הציבורית-מתוך האתר NEWS1
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-386224-00.html
ואיך בדיוק זה אמור להשפיע על מי שלא משתמש בכרטיס הרב קו?הכרמלית תחובר מינואר לתחבורה הציבורית-מתוך האתר NEWS1
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-386224-00.html
ואיך בדיוק זה אמור להשפיע על מי שלא משתמש בכרטיס הרב קו?
להערכתי לא תהיה כל השפעה על מי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים לצורך שימוש חד פעמי.
באופן הגיוני, זה (ולא רק זה) אמור להשפיע על מי שלא משתמשואיך בדיוק זה אמור להשפיע על מי שלא משתמש בכרטיס הרב קו?
להערכתי לא תהיה כל השפעה על מי שרוכש כרטיסי נסיעה בודדים לצורך שימוש חד פעמי.
אחרי שקראתי בשנים האחרונות כל כך הרבה שרשורים בפורום הזהבאופן הגיוני, זה (ולא רק זה) אמור להשפיע על מי שלא משתמש
בכרטיס הרב קו, להתחיל להשתמש בכרטיס הרב קו.
אבל בנושא הזה אין טעם לדון איתך בהגיון.
אני לא מאלו שמנסים לשכנע אותך, אבל הרשה לי לתקן אי דיוק קלאחרי שקראתי בשנים האחרונות כל כך הרבה שרשורים בפורום הזה
של גולשים רבים על בעיות שונות ורבות שיש בכרטיס הרב קו, אני לא מתכוון ואני לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים.
עדיף לי לשלם קצת יותר ולהמשיך לחיות בראש שקט.
אמנם אין בכרמלית (ובמטרונית וברכבת ישראל) נהגים ממהרים שעוסקים בענייני כספים, אבל אני מניח שרבות מהבעיות שהיו בעבר עם כרטיס הרב קו עדיין לא נפתרו אם בכלל יפתרו אי פעם. בנסיבות העניין עדיף לעשות את מה שידוע וצפוי מראש בלי הפתעות מיותרות ובלתי נעימות שעלולות לגרום לכאבי ראש רבים ומיותרים וגם לאובדן של כספים וזמן.
אם וכאשר מחזיקי כרטיס הרב קו יקבלו שירות איכותי ואכפתי כפי שמקבלים כיום מחזיקי כרטיסי האשראי* (ללא כל צורך להגיע לעמדות השירות), אני אשקול בעתיד את השימוש בכרטיס הרב קו.
* - מחזיקי כרטיסי האשראי הם למעשה לקוחות של חברות האשראי שהן חברות עסקיות הפועלות בשוק תחרותי. ואילו מחזיקי כרטיס הרב קו (לעניין הכרטיס בלבד) הם בכלל לא לקוחות של מפעילי התח"צ אלא לקוחות של מונופול בשם חברת עדליא / משרד התחבורה (מחק את המיותר), למונופול אין עניין במתן שירות איכותי ללקוח ולמעשה אין גם כל הסכם חוזי בין מחזיקי הרב קו לבין חברת עדליא / משרד התחבורה המפעילים את הכרטיס.
שלושה ימים לתפוס את חברת האשראי בטלפון נשמע לי מוגזם ביותראני לא מאלו שמנסים לשכנע אותך, אבל הרשה לי לתקן אי דיוק קל
אתה נופל כאן בכשל לוגי מסוג "survival bias", בעברית "הטיית הישרדות". הגרסה של הכשל שלך קצת שונה מהמקרה הקלאסי (עליו ניתן לקרוא בהרחבה בויקיפדיה), אבל:
 
כאן בפורום אנשים מדברים על התקלות שלהם בכרטיס כי כאן יש אנשים שמבינים ויוכלים לעזור. אתה לא נתקל באנשים שפשוט אומרים "הכרטיס עובד יופי" כל הזמן שהוא עובד, כי זה מובן מאליו שזה יעבוד ואין סיבה שיכתבו על זה. לכן אתה נחשף ליותר אנשים שלהם הכרטיס עשה בעיות, ולכן מתקבע לך בראש שהוא דבר בעייתי. כמו שיש אנשים שמפחדים מטיסות וחושבים שטיסה זה דבר מאוד מסוכן, כי בחדשות לא שומעים "מטוס נחת בשלום" כל פעם שמטוס נוחת, אלא מטוס עולה לחדשות רק כשהוא מתרסק או כשיש בו תקלה.
 
כנ"ל עם אוטובוסים ותאונות דרכים. אוטובוסים עושים פחות תאונות דרכים מרכבים פרטיים, ולכן כשיש תאונה עם אוטובוס היא עולה מיד לכותרות הראשיות, וגורמת לאנשים להרגיש שאוטובוסים הם דבר מסוכן, כשבפועל הדבר הפוך.
 
כל זה בא להגיד, שהפורום הזה אינו מדגם מייצג, ורוב האנשים שמשתמשים בכרטיס הרב קו מרוצים ממנו והוא עובד להם טוב. בעיקר אנשים שאינם סטודנטים ואין להם פרופיל הנחה מיוחד, צריכים להגיע למרכז השירות רק לעיתים נדירות.
 
ובקשר לשירות ומונופולים, כנראה שאתה מוציא המון כסף באשראי, מה שהופך אותך ללקוח מועדף. כשאני הייתי צריך ליצור קשר עם חברת האשראי שלי לקח לי שלושה ימים לתפוס אותם בטלפון. ולא ראיתי מעולם מערכת תחבורה עירונית שבה אין "מונופול" על סוג הכרטיס החכם.
 
לנושא איך תשלם בתח"צ - לא ממש משנה לי, ואני לא כאן כדי לשכנע אותך. רק לתקן אי־דיוקים.
ואני קראתי על אנשים שנפל עליהם אגוז קוקוס על הראש ואדם נושךאחרי שקראתי בשנים האחרונות כל כך הרבה שרשורים בפורום הזה
של גולשים רבים על בעיות שונות ורבות שיש בכרטיס הרב קו, אני לא מתכוון ואני לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים.
עדיף לי לשלם קצת יותר ולהמשיך לחיות בראש שקט.
אמנם אין בכרמלית (ובמטרונית וברכבת ישראל) נהגים ממהרים שעוסקים בענייני כספים, אבל אני מניח שרבות מהבעיות שהיו בעבר עם כרטיס הרב קו עדיין לא נפתרו אם בכלל יפתרו אי פעם. בנסיבות העניין עדיף לעשות את מה שידוע וצפוי מראש בלי הפתעות מיותרות ובלתי נעימות שעלולות לגרום לכאבי ראש רבים ומיותרים וגם לאובדן של כספים וזמן.
אם וכאשר מחזיקי כרטיס הרב קו יקבלו שירות איכותי ואכפתי כפי שמקבלים כיום מחזיקי כרטיסי האשראי* (ללא כל צורך להגיע לעמדות השירות), אני אשקול בעתיד את השימוש בכרטיס הרב קו.
* - מחזיקי כרטיסי האשראי הם למעשה לקוחות של חברות האשראי שהן חברות עסקיות הפועלות בשוק תחרותי. ואילו מחזיקי כרטיס הרב קו (לעניין הכרטיס בלבד) הם בכלל לא לקוחות של מפעילי התח"צ אלא לקוחות של מונופול בשם חברת עדליא / משרד התחבורה (מחק את המיותר), למונופול אין עניין במתן שירות איכותי ללקוח ולמעשה אין גם כל הסכם חוזי בין מחזיקי הרב קו לבין חברת עדליא / משרד התחבורה המפעילים את הכרטיס.
הכרמלית כבר מופיעה ב GTFSהכרמלית תחובר מינואר לתחבורה הציבורית-מתוך האתר NEWS1
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-386224-00.html
סוף סוף, עכשיו היא תהיה גם באפליקציות הניווטהכרמלית כבר מופיעה ב GTFS
הסתכלתי עכשיו. לא מצאתי.הכרמלית כבר מופיעה ב GTFS
לא הסתכלתי בקבצים הללו. אבל היא נמצאת ב ClusterToLineהסתכלתי עכשיו. לא מצאתי.
אתה בטוח שהיא הייתה שם כשאתה הסתכלת?
 
התחנות שלה לא נמצאות בstops.txt, המסלול שלה לא בroutes.txt ואפילו אין לה ערך בagency.txt
 
טוב, אני מניח שבסופו של דבר היא תופיע שםלא הסתכלתי בקבצים הללו. אבל היא נמצאת ב ClusterToLine
זה בדרך כלל הקובץ הראשון שבו דברים חדשים מופיעים. כנראה עדיין לא הכניסו אותה לקבצים האחרים.
פרסום רשמי על ההכרה בכרמלית כאמצעי תח"צ והחלת החוזיםהכרמלית תחובר מינואר לתחבורה הציבורית-מתוך האתר NEWS1
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-386224-00.html
מעניין אם הם ינפיקו רב קו שלהם?פרסום רשמי על ההכרה בכרמלית כאמצעי תח"צ והחלת החוזים
התקופתיים וערך צבור (בינתיים רק בקוד 2) בה:
הפרסום
[URL]http://www.carmelithaifa.co.il/[/URL]
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.