באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון

מצב
הנושא נעול.

benshap2

New member
החישוב שלך שגוי לחלוטין

כלומר עדיף לשלם 50 שקלים מ5 שקלים
ועוד לנהוג בעצמך. (חישוב גס של עלויות הנסיעה ברכב)
והתשלום הוא 6.6 לנסיעה חד פעמית , נוסע קבוע משלם 5.3 שקלים!
ובחופשי חודשי עוד פחות
החישוב שלך שגוי לחלוטין
אוטובוס לתל אביב עולה 7.5 ש"ח (בתדירות פח). אוטובוס בת"א עולה 6.60 ש"ח. תעפיל ב2 כי הלוך חזור - סה"כ מתקבל סכום של קרוב ל30 שקלים ליום.
האוטובוס חזרה במטרופולין יעלה לך 9.80 ש"ח אם תיסע אחרי 18:00 כשכבר אין קונקס. אוטובוס פנימי ביבנה עוד 4.10 ש"ח.
נסיעה לנתיב המהיר (אחזור לדיפולט של קודם), הלוך חזור, בדלק (בהנחה שיתר ההוצאות קבועות) עולה 30-35 ש"ח. חניה חמינם שאטל חינם.
ועוד לא דיברתי על מה קורה כשיש יותר מנוסע אחד ברכב....
 
החישוב שלך שגוי

החישוב שלך שגוי לחלוטין
אוטובוס לתל אביב עולה 7.5 ש"ח (בתדירות פח). אוטובוס בת"א עולה 6.60 ש"ח. תעפיל ב2 כי הלוך חזור - סה"כ מתקבל סכום של קרוב ל30 שקלים ליום.
האוטובוס חזרה במטרופולין יעלה לך 9.80 ש"ח אם תיסע אחרי 18:00 כשכבר אין קונקס. אוטובוס פנימי ביבנה עוד 4.10 ש"ח.
נסיעה לנתיב המהיר (אחזור לדיפולט של קודם), הלוך חזור, בדלק (בהנחה שיתר ההוצאות קבועות) עולה 30-35 ש"ח. חניה חמינם שאטל חינם.
ועוד לא דיברתי על מה קורה כשיש יותר מנוסע אחד ברכב....
החישוב שלך שגוי
יתר ההוצאות הרכב אינן קבועות תסע יותר יהיה יותר בלאי.
ולאוטובוסים יש הנחה של 20% ברב קב, כך שאף אחד שנוסע קבוע לא משלם 6.6 שקלים!
ביבנה אפשר עם אופניים או ברגל לתחנה במקום אוטובוס פנימי, שומר גם על הבריאות.
 

erezesa

New member
שכחתם שזמן הנסיעה מיבנה מתקצר ל 18 דק' להגנה

לתושבי יבנה זה יהיה ממש ,יום אבל"
לא מספיק שהרכבות יתחילו להגיע מלאות, מדובר בהרעה משמעותית בשירות:

1. במשך רוב שעות היום תדירות הרכבות מיבנה מערב תרד מ2 רכבות בשעה לרכבת אחת בשעה.
2. במקביל להרעה הזאת תחול הרעה גם בקו המזרחי בחלק מהשעות, מכיוון שהרכבות עוברות מערבה, מכאן שהרעה כפולה.

בחזרה לאוטובוסים...
שכחתם שזמן הנסיעה מיבנה מתקצר ל 18 דק' להגנה

ו 23 דק' לתחנת השלום .

באשר לכמות הרכבת ,תרשו להניח שעוד יהיה שינוי לטובה .
 

darkshadow1

New member
השאלה היא מתי.

שכחתם שזמן הנסיעה מיבנה מתקצר ל 18 דק' להגנה

ו 23 דק' לתחנת השלום .

באשר לכמות הרכבת ,תרשו להניח שעוד יהיה שינוי לטובה .
השאלה היא מתי.
אין ספק שהמסילות בקו לא מגיעות לשיא הקיבולת שלהן בגלל מחסור בציוד נייד, שצפוי להגיע לישראל טיפין טיפין בשנים הבאות. כל הטענות שמועלות כאן (פרט לכמה הזויים) הן לא בנוגע לפתיחת הקו עצמו (שהיא בלי ספק דבר מבורך) אלא בנוגע למיצוי לא מיטבי של הציוד הנייד הקיים שגורם להרעת השירות לנוסעים שלא לצורך.
 

בועז ל

New member
שינויים בקו המשודרג.

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
שינויים בקו המשודרג.
מנכ"ל הרכבת עמד בהבטחתו וסגר את ה"חור" האחרון בלו"ז (רכבת 19xx) בקטע בית שמש-ת"א. מאידך, לא נסגרו ה"חורים" בקטע בית שמש-ירושלים, אבל ע"פ הידוע לי מתוכננים שינויים נוספים גם במקטע זה, שעדיין לא עודכנו באתר הרכבת. מתברר שנדרש זמן רב וכמה מנכ"לים בכדי לתקן את השטות של לינצ'בסקי. מבחינתי, לבועז צפריר מגיע קרדיט על חלקו בתיקון המעוות (סגר שני חורים, הוסיף רכבת מאוחרת ותגבר מערכים).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני בינתיים לא מברך על המוגמר!

שינויים בקו המשודרג.
מנכ"ל הרכבת עמד בהבטחתו וסגר את ה"חור" האחרון בלו"ז (רכבת 19xx) בקטע בית שמש-ת"א. מאידך, לא נסגרו ה"חורים" בקטע בית שמש-ירושלים, אבל ע"פ הידוע לי מתוכננים שינויים נוספים גם במקטע זה, שעדיין לא עודכנו באתר הרכבת. מתברר שנדרש זמן רב וכמה מנכ"לים בכדי לתקן את השטות של לינצ'בסקי. מבחינתי, לבועז צפריר מגיע קרדיט על חלקו בתיקון המעוות (סגר שני חורים, הוסיף רכבת מאוחרת ותגבר מערכים).
אני בינתיים לא מברך על המוגמר!
הכי חשוב - לסגור את החור ב- 11 בבוקר!
 
בועז, מה זו רכבת מס' 541 מת"א ההגנה ישירה

שינויים בקו המשודרג.
מנכ"ל הרכבת עמד בהבטחתו וסגר את ה"חור" האחרון בלו"ז (רכבת 19xx) בקטע בית שמש-ת"א. מאידך, לא נסגרו ה"חורים" בקטע בית שמש-ירושלים, אבל ע"פ הידוע לי מתוכננים שינויים נוספים גם במקטע זה, שעדיין לא עודכנו באתר הרכבת. מתברר שנדרש זמן רב וכמה מנכ"לים בכדי לתקן את השטות של לינצ'בסקי. מבחינתי, לבועז צפריר מגיע קרדיט על חלקו בתיקון המעוות (סגר שני חורים, הוסיף רכבת מאוחרת ותגבר מערכים).
בועז, מה זו רכבת מס' 541 מת"א ההגנה ישירה
לירושלים מלחה היוצאת בשעה 6:35 בבוקר מההגנה ומגיעה ב-7:45 למלחה החל מה-4.8?
האם זו הסנונית הראשונה של הרכבות הישירות לירושלים בעקבות העבודות על כביש 1?
 
ובכיוון השני, 542 יוצאת ב-17:00 ממלחה ומגיעה

בועז, מה זו רכבת מס' 541 מת"א ההגנה ישירה
לירושלים מלחה היוצאת בשעה 6:35 בבוקר מההגנה ומגיעה ב-7:45 למלחה החל מה-4.8?
האם זו הסנונית הראשונה של הרכבות הישירות לירושלים בעקבות העבודות על כביש 1?
ובכיוון השני, 542 יוצאת ב-17:00 ממלחה ומגיעה
ב-18:13 לההגנה.
 

בועז ל

New member
יפה. הצלחת לדוג את אחד השינויים.

בועז, מה זו רכבת מס' 541 מת"א ההגנה ישירה
לירושלים מלחה היוצאת בשעה 6:35 בבוקר מההגנה ומגיעה ב-7:45 למלחה החל מה-4.8?
האם זו הסנונית הראשונה של הרכבות הישירות לירושלים בעקבות העבודות על כביש 1?
יפה. הצלחת לדוג את אחד השינויים.
כזכור, לפני מספר חודשים דווח בפורום על מספר שינויים שצפויים להתבצע בקו המשודרג כחלק מהיערכות הרכבת לעבודות על כביש מס' 1. הרכבות הישירות הן אחד מהשינויים הנ"ל.
 

alantan

New member
מעניין מה תהיה זמן הנסיעה בפועל כשאין צורך

יפה. הצלחת לדוג את אחד השינויים.
כזכור, לפני מספר חודשים דווח בפורום על מספר שינויים שצפויים להתבצע בקו המשודרג כחלק מהיערכות הרכבת לעבודות על כביש מס' 1. הרכבות הישירות הן אחד מהשינויים הנ"ל.
מעניין מה תהיה זמן הנסיעה בפועל כשאין צורך
להמתין לריפודים בתחנות הביניים.
 
שינוי נוסף: תחנת גני אביב תזכה בשעות השיא

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
שינוי נוסף: תחנת גני אביב תזכה בשעות השיא
לרכבת נוספת בזכות הוספת עצירה בה לחלק מהרכבות מ/ל רחובות.
 
תרשים הקווים והתדירויות - לפני ואחרי.

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
תרשים הקווים והתדירויות - לפני ואחרי.
התרשים הזה מציג את הרכבות הפרבריות מתל אביב ההגנה דרומה, בקווים הקיימים ליבנה מערב ולאשקלון ובקו החדש לאשקלון דרך יבנה מערב.
אנא תקנו אותי אם לא דייקתי במשהו.
 
איך כולם חושבים שזה מצב קבוע

באתר הרכבת מופיע לו"ז רכבות בין אשקלון
להוד השרון - רכבת פעם בשעה (שעוצרת בכל התחנות) ובשעות העומס רכבת נוספת שלא עוצרת בתחנות בת-ים וחולון. החל מה-4 באוגוסט.
איך כולם חושבים שזה מצב קבוע
יש להניח שתוך כמה חודשים ישתפר הלוז ואף יחזרו הרכבות ליבנה מערב בתדירות הקודמת ( זה תלוי גם בתושבי יבנה).
צריך לראות את הלו"ז בתור משהו ראשוני.
 
קבוע זה בטוח לא

איך כולם חושבים שזה מצב קבוע
יש להניח שתוך כמה חודשים ישתפר הלוז ואף יחזרו הרכבות ליבנה מערב בתדירות הקודמת ( זה תלוי גם בתושבי יבנה).
צריך לראות את הלו"ז בתור משהו ראשוני.
קבוע זה בטוח לא
תוך 4 חודשים אמורה להיפתח תחנת רכבת שדרות
ואז בכלל תושבי יבנה יתלוננו על רכבות עמוסות.

 
רכבת עמוסה זו רכבת מצליחה!

קבוע זה בטוח לא
תוך 4 חודשים אמורה להיפתח תחנת רכבת שדרות
ואז בכלל תושבי יבנה יתלוננו על רכבות עמוסות.

רכבת עמוסה זו רכבת מצליחה!
קשה לתושבים להבין שבמסגרת תשתית וציוד נתון לא כולם יכולים להיות מרוצים.
 
לא צריך לבוא בטענות אל תושבים ונוסעים שהשירות

רכבת עמוסה זו רכבת מצליחה!
קשה לתושבים להבין שבמסגרת תשתית וציוד נתון לא כולם יכולים להיות מרוצים.
לא צריך לבוא בטענות אל תושבים ונוסעים שהשירות
שהם מקבלים מורע.
לתושבי יבנה יש סיבות מוצדקות לבוא בטענות על הלו"ז החדש ותפקיד הרכבת ומשרד התחבורה לחפש דרכים להקטין או למנוע את הרעת השירות.
לבוא בטענות אל התושבים זה להפוך את היוצרות בין המזיק לניזוק.
את תושבי יבנה לא צריכים לעניין האילוצים והבעיות של הרכבת - תפקיד הרכבת להתמודד ולפתור את הבעיות הללו.
להיפך, תושבי יבנה צריכים לצעוק כמה שיותר חזק. זו לא רק זכותם, במידה מסויימת זו אפילו חובתם. עמידה של תושבים על שירות ראוי במקום אחד, מקרינה על יחס לתושבים, לנוסעים ולצרכנים גם במקומות אחרים.
 

benshap2

New member
כשתפתח שדרות לא יעצרו ביבנה בכלל הרכבות המהיר

קבוע זה בטוח לא
תוך 4 חודשים אמורה להיפתח תחנת רכבת שדרות
ואז בכלל תושבי יבנה יתלוננו על רכבות עמוסות.

כשתפתח שדרות לא יעצרו ביבנה בכלל הרכבות המהיר
המהירות, ונישאר עם רכבת אחת מכל תחנה בשעה. ואז כולם יחזרו לרכב פרטי וגם את זה יבטלו ובסוף יקראו לתחנה באר יעקב וזהו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה