שיהיה לכולם ערב נהדר, תהנו ממה שנשאר מהשבוע ! חח

זה נראה כאילו מחר יום ראשון, בטוח עוד אתבלבל כמה וכמה פעמים.
 
חחח למה?

אני אף פעם לא הייתי מאלה שנכנסים לדכדוך בימי ראשון או אחרי חגים.

למה שתקנא בהם?
 

Megie

New member


באמת שזה מרגיש כמו ראשון...מצד שני, הייתי רוצה שכל ראשון יביא אחריו את סופ"ש


סופ"ש מדהים יקירה!
 
למעלה