Pottermore

Miss Lavet

New member
המשחק נראה נחמד

רק חבל שאין לי פלייסטיישן 3 ... (במילים אחרות אני אחכה עד שהמשחק יגיע פרוץ למחשב/לפלייסטיישן נייד (יש כזה דבר.... נכון או שאני מתבלבלת?) ואז אחשוב לעומק אם לקנות או לא)... רגע נראה לי שלחברה שלי יש (תנחשו מה אני קונה לה ליום הולדת
)

ולדבר יותר מובן: המשחק לפלייסיישן נראה יותר מהנה מפוטרמור עצמו
 
נו מילא

מה שיצא נחמד, המידע על מפת הקונדסאים והדיוקנאות מעניין אבל לא מחדש הרבה
אין ביוגרפיה כמובן ...
והכי מעצבן, הפרקים חלקיים, הם לא הוסיפו כלום לפרקים הקודמים וגם בחדשים זה נראה קטוע ולא שלם.
 

OKDeSign

New member
בקרוב, גביע הבתים של שנה שלוש יוכרז

שזה ממש טיפשי כי עדיין לא סיימו את הספר השלישי בכלל.

WTF POTTERMORE?!

אני כבר מיואשת מהאתר הזה =\
 
למעלה