רק חבל שאין לי פלייסטיישן 3 ... (במילים אחרות אני אחכה עד שהמשחק יגיע פרוץ למחשב/לפלייסטיישן נייד (יש כזה דבר.... נכון או שאני מתבלבלת?) ואז אחשוב לעומק אם לקנות או לא)... רגע נראה לי שלחברה שלי יש (תנחשו מה אני קונה לה ליום הולדת
)
ולדבר יותר מובן: המשחק לפלייסיישן נראה יותר מהנה מפוטרמור עצמו
מה שיצא נחמד, המידע על מפת הקונדסאים והדיוקנאות מעניין אבל לא מחדש הרבה
אין ביוגרפיה כמובן ...
והכי מעצבן, הפרקים חלקיים, הם לא הוסיפו כלום לפרקים הקודמים וגם בחדשים זה נראה קטוע ולא שלם.