קרדיטים - גיל ואביה, 23.5.13
|@

רבנות, מקווה והדרכת כלה

טוב, הדבר הראשון שהלכנו לעשות אחרי שקבענו תאריך לחתונה היה לגשת לרב רונן לוביץ' ולבשר לו שאנחנו מתחתנים, ולבקש ממנו להיות הרב בחופה שלנו.
הרב רונן לוביץ' הוא הרב של הקיבוץ שבו גדלתי והוא מכיר אותי ממש מילדות. הוא חיתן את כל האחים שלי והיה לי ברור שאני רוצה שיחתן גם אותי.
כיוון שהוא כל כך מבוקש ועמוס, הלכנו אליו שמונה חודשים מראש כדי לשריין אותו ליום החתונה שלנו, והוא מצידו שמח מאד לעשות זאת.
הוא הנחה את החופה באופן מושלם- תמציתי, מעניין, קצר ולעניין. נהניתי להקשיב לו.

בנוגע לרבנות- כיוון שאני רשומה בניר עציון, החלטנו לפתוח את התיק ברבנות חוף הכרמל, שידועה כרבנות ידידותית מאד מאחר והיא מנוהלת על ידי הרב גבריאל סוראני, שהוא אחד מרבני צה"ר אם אינני טועה ואדם מקסים בפני עצמו.
ההתנהלות מול הרבנות היתה חלקה ונעימה, בלי שום תקלות ושום אי נעימויות.
את הדרכת הכלה עשיתי אצל לאה רוזנברג, שגם היא מניר עציון והיא אמא של חברה טובה שלי. רוב הזמן שוחחנו על מערכת היחסים בין בני זוג ופחות על עניינים טכניים, בעיקר כי לאה יודעת שאני כבר יודעת את העניינים הטכניים טוב מאד. היא אישה נעימה ומקסימה, מקבלת כל אחד ואחת באשר הם. היא יודעת שאני יוצאת בשאלה והיא אחת מהאנשים הבודדים שלא ניסו מעולם להחזיר אותי בתשובה, על אף שהיא ומשפחתה הם אנשים אדוקים למדי.
לאה היא גם הבלנית במקווה של ניר עציון, שבו טבלתי. הגענו למקווה (אני, שתי חברות הכי טובות, אמא שלי, אמא של גיל ואחותו, ועוד חברה שהיא הבת של לאה) ולאה הדליקה לי נרות סביב המקווה ופיזרה פרחים. כשבאתי לטבול היא כיבתה לי את האור, לא בדקה שום דבר ולא תחקרה, רק הנחתה אותי מה צריך לעשות. היא אפילו הסתובבה כשנכנסתי למים וכשיצאתי מהם.
כשסיימתי להתלבש ויצאתי, היא ושאר הבנות זרקו עליי סוכריות

זו באמת הייתה חוויה נחמדה.
 
טקס החופה

אז כמו שכתבתי קודם, את הטקס ניהל הרב רונן לוביץ'. הטקס לא ארך זמן רב, על אף שאת שבע הברכות ברכו אנשים שונים (חברים וקרובי משפחה) וגם שרו חלק מהברכות.
עבר לי נורא מהר..
הנה כמה תמונות-
כאן גיל בא לכסות את הפנים שלי
 
טבעות

את הטבעות עשינו ב"אוריאל", ברמת גן. היו להם קצת טעויות בהתחלה עם המידות, ואת הטבעת שלי בהתחלה עשו מזהב צהוב למרות שביקשתי אדום, אבל הם תיקנו הכל בלי שום בעיה והכל בסדר גמור.

אנחנו מאד אוהבים את הטבעות שלנו.
 
תקליטן

טוב, אז נרשמנו לאתר "סטודנטים נישאים"- אני די ממליצה לכל סטודנט שמתכנן חתונה להירשם לאתר הזה, זה ממש נוח. נותנים שם מס' טלפון ומתקשרים אליך מהאתר כדי לברר מה עוד לא סגרת לחתונה ואיזה סוג של ספקים אתה מעוניין שיפנו אליך. הם ממש לא הציקו לנו, התקשרו רק כשהיה להם באמת מה להציע לנו.
אז התקשר אלינו קובי פרל, תקליטן מחיפה ונתן לנו הצעת מחיר- עשה לנו הנחה בגלל שאני סטודנטית וכו'.
מצא חן בעינינו והגענו אליו לסטודיו כדי לפגוש אותו ולראות אם מתאים לנו.
אז אני אספר לכם שקובי הוא איש מקסים, קלט את הראש שלנו מייד והתחבר אלינו מאד. המחירים שלו ממש נוחים גם בלי ההנחה שהוא נתן לנו, והוא איש קליל ונעים שהולך בדיוק לפי החתן והכלה.
יצאנו ממנו בתחושה מאד טובה. חשבנו בהתחלה ללכת לבדוק תקליטנים נוספים לשם ההשוואה, אבל לאחר שבועיים של מחשבה החלטנו לסגור איתו בלי לבדוק אף אחד אחר- ואנחנו ממש שמחים שהלכנו על זה!
קובי דאג להתקשר אלינו לפני החתונה ולהיות איתנו בקשר, לברר אם אנחנו זקוקים לתאורה, להגברה ולציוד נוסף, לברר אם יש לנו דרישות מיוחדות והכל בנועם, רוגע ושלווה אינסופיים.
בחתונה קובי ידע לשלב את המוזיקה החסידית (מה לעשות, יש הרבה דתיים אצלינו) יחד עם הרוק הישראלי והלועזי, פופ ועוד. אנשים רקדו בטירוף אצלינו ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוזיקה המוצלחת- גם בקבלת הפנים וגם בריקודים.
בנוסף, היה לנו חשוב שהמוזיקה לא תהיה רועשת מדי, כך שאנשים מחוץ לרחבה יוכלו לדבר בינהם בלי לצעוק- וכך היה, וגם על כך קיבלנו פידבקים טובים.


בתמונה- הריקודים החסידיים של ההתחלה:
 
למעלה