מן התקשורת
(רדיו וטלוויזיה).

מצב
הנושא נעול.
ומה יקרה אם גם לקווים יהיו אוטובוסים שעובדים

הוא אמר שם שאם יוסיפו אוטובוסים בבוקר
אז לא יהיה מה לעשות איתם בשעות השפל והם סתם יעמדו במוסכים.

הוא רציני???
ומה יקרה אם גם לקווים יהיו אוטובוסים שעובדים
רק בבוקר? אז מה?
לדן אין מפרקיות שעובדות רק בבוקר ונשארות לחנות במהלך היום וגם בסופ"ש?
שילמדו מדן קצת
 

cwen

New member
זה לא נציג של קווים אמר את זה

ומה יקרה אם גם לקווים יהיו אוטובוסים שעובדים
רק בבוקר? אז מה?
לדן אין מפרקיות שעובדות רק בבוקר ונשארות לחנות במהלך היום וגם בסופ"ש?
שילמדו מדן קצת
זה לא נציג של קווים אמר את זה
אלא נציג של משרד התחבורה.
 

droriko

New member
לא אין לה

ומה יקרה אם גם לקווים יהיו אוטובוסים שעובדים
רק בבוקר? אז מה?
לדן אין מפרקיות שעובדות רק בבוקר ונשארות לחנות במהלך היום וגם בסופ"ש?
שילמדו מדן קצת
לא אין לה
נהגים שעובדים בסידור עם מפרקית עובדים איתה כל היום, בחלק מהסידורים היא ״נחה״ שעתיים (מה שנקרא ״פיצול״) אבל בשום צורה היא לא נחה כל היום
 
מה זאת אומרת?

לא אין לה
נהגים שעובדים בסידור עם מפרקית עובדים איתה כל היום, בחלק מהסידורים היא ״נחה״ שעתיים (מה שנקרא ״פיצול״) אבל בשום צורה היא לא נחה כל היום
מה זאת אומרת?
תשאל את אביך אם מפרקיות הSG לא עובדות רק טור אחד בבוקר (166 וחזור 66), ואז נחות עד הבוקר שלמחרת, ובחמישי נחות עד ראשון בבוקר.
 

droriko

New member
הם לוקחים את המפרקית לקו אחר

מה זאת אומרת?
תשאל את אביך אם מפרקיות הSG לא עובדות רק טור אחד בבוקר (166 וחזור 66), ואז נחות עד הבוקר שלמחרת, ובחמישי נחות עד ראשון בבוקר.
הם לוקחים את המפרקית לקו אחר
 

droriko

New member
הוא באמת אמר את זה??

הוא אמר שם שאם יוסיפו אוטובוסים בבוקר
אז לא יהיה מה לעשות איתם בשעות השפל והם סתם יעמדו במוסכים.

הוא רציני???
הוא באמת אמר את זה??
חבל לי על רותם שמפסיד פה את כל הצחוקים
 

olli3

New member
מנהל
תדירות בוקר - כל 3 דקות ועדיין עמוס - קו 61דן

מן התקשורת
(רדיו וטלוויזיה).
תדירות בוקר - כל 3 דקות ועדיין עמוס - קו 61דן
אין לי טענות לדן, זו תדירות פנומנאלית. הפתרון היעיל ביותר היה להתחיל נסיעות מאמצע המסלול (כדי להתגבר על הפקקים) ולא קווים מדלגים כפי שהציע דרור גנון. מה זה יעזור שהם ידלגו על תחנות אם הם לא ידלגו על הפקקים של רחובות רמת גן?

כזה אבסורד מזמן לא שמעתי. מה יתנו הקווים המדלגים כשיש פקק? יאכזבו עוד יותר נוסעים שיעמדו ואוטובוסים יחלפו על פניהם? או נת"צ או חלופות שיתחילו את המסלול מכופר הישוב למשל.

להאזנה: http://upchi.co.il/6jdbzsvk062u
 

droriko

New member
לא

תדירות בוקר - כל 3 דקות ועדיין עמוס - קו 61דן
אין לי טענות לדן, זו תדירות פנומנאלית. הפתרון היעיל ביותר היה להתחיל נסיעות מאמצע המסלול (כדי להתגבר על הפקקים) ולא קווים מדלגים כפי שהציע דרור גנון. מה זה יעזור שהם ידלגו על תחנות אם הם לא ידלגו על הפקקים של רחובות רמת גן?

כזה אבסורד מזמן לא שמעתי. מה יתנו הקווים המדלגים כשיש פקק? יאכזבו עוד יותר נוסעים שיעמדו ואוטובוסים יחלפו על פניהם? או נת"צ או חלופות שיתחילו את המסלול מכופר הישוב למשל.

להאזנה: http://upchi.co.il/6jdbzsvk062u
לא
הפתרון זה להתיר לדן להחזיר את המפרקיות
 

olli3

New member
מנהל
מה עוזרות מפרקיות שנתקעות בפקקים בדיוק כמו

לא
הפתרון זה להתיר לדן להחזיר את המפרקיות
מה עוזרות מפרקיות שנתקעות בפקקים בדיוק כמו
שאר האוטובוסים?

אני מסכים שצריכות להיות מפרקיות בקווים שונים ובינהם 61 ו63 למשל. אבל, גם אם מפרקיות תצאנה כל 3 דקות, עדיין, בשל הפקקים הן תדבקנה האחת לשניה ותגענה לתחנות בהמשך המסלול בזוגות ובשלשות.
 

droriko

New member
מה הקשר בכלל

מה עוזרות מפרקיות שנתקעות בפקקים בדיוק כמו
שאר האוטובוסים?

אני מסכים שצריכות להיות מפרקיות בקווים שונים ובינהם 61 ו63 למשל. אבל, גם אם מפרקיות תצאנה כל 3 דקות, עדיין, בשל הפקקים הן תדבקנה האחת לשניה ותגענה לתחנות בהמשך המסלול בזוגות ובשלשות.
מה הקשר בכלל
הן תגענה ביחד אם אחד נוסע לאט וזה שאחריו נוסע יותר מהר
 

olli3

New member
מנהל
בסדר בסדר, תתעלם משירות אוטובוסים שעומדות

מה הקשר בכלל
הן תגענה ביחד אם אחד נוסע לאט וזה שאחריו נוסע יותר מהר
בסדר בסדר, תתעלם משירות אוטובוסים שעומדות
בפקקים סתם כך כי יש פקק.

כמה פעמים ראיתי את המחזה הזה בגוש דן ובערים עמוסות אחרות ש2-3-4 אוטובוסים מאותו הקו עומדים להם יחדיו בפקק כשכמה מכוניות מפרידות בינהן. כמה פעמים יצא לי לנסוע באוטובוס בגוש דן, לעמוד בפקק 5 דקות ואז לגלות ש50 מטרים מאחוריי הצטרף לו עוד אוטובוס בעל אותו מספר הקו בו אני נוסע? כמה עשרות פעמים.

אתה באמת רוצה להגיד לי שתדירות של כל 3 דקות בשעות הבוקר לא מספיקה עבור קו כמו 61? כל 3 דקות אוטובוס!!! זו תדירות מטורפת.

דר"א, אתה מה שאני אומר כאן, זה בדיוק מה שדובר דן טוען בהקלטה שמצורפת כאן. האזנת?

רוצה עוד דוגמא מכבישי הארץ? אוטובוס בין עירוני נוסע רוב הזמן קבוע על 100 קמ"ש. תבוא ביום ראשון בשעות הבוקר לקטע שבין צומת דבירה לצומת להבים ותראה שיירות של 470, 369, 370, 380 ועוד קווים תדירים. סמוך על כך שבמיוחד בקווים הישירים ברשימה הזאת, הנהגים לא מתמהמהים ונוסעים על 80 סתם כי בא להם.
 

droriko

New member
בחיי שאתה מקשקש

בסדר בסדר, תתעלם משירות אוטובוסים שעומדות
בפקקים סתם כך כי יש פקק.

כמה פעמים ראיתי את המחזה הזה בגוש דן ובערים עמוסות אחרות ש2-3-4 אוטובוסים מאותו הקו עומדים להם יחדיו בפקק כשכמה מכוניות מפרידות בינהן. כמה פעמים יצא לי לנסוע באוטובוס בגוש דן, לעמוד בפקק 5 דקות ואז לגלות ש50 מטרים מאחוריי הצטרף לו עוד אוטובוס בעל אותו מספר הקו בו אני נוסע? כמה עשרות פעמים.

אתה באמת רוצה להגיד לי שתדירות של כל 3 דקות בשעות הבוקר לא מספיקה עבור קו כמו 61? כל 3 דקות אוטובוס!!! זו תדירות מטורפת.

דר"א, אתה מה שאני אומר כאן, זה בדיוק מה שדובר דן טוען בהקלטה שמצורפת כאן. האזנת?

רוצה עוד דוגמא מכבישי הארץ? אוטובוס בין עירוני נוסע רוב הזמן קבוע על 100 קמ"ש. תבוא ביום ראשון בשעות הבוקר לקטע שבין צומת דבירה לצומת להבים ותראה שיירות של 470, 369, 370, 380 ועוד קווים תדירים. סמוך על כך שבמיוחד בקווים הישירים ברשימה הזאת, הנהגים לא מתמהמהים ונוסעים על 80 סתם כי בא להם.
בחיי שאתה מקשקש
איינשטיין, הפקק הוא רק חלק מתוואי הדרך. קו 40 נניח לא עומד בפקק מהבית קברות עד האוניברסיטה, הפקקים שלו הם ריק בחלקים מהמסלול(נניח שדרות ירושלים או דרך יפו לכיוון בת ים) יכול מאד להיות שגם האוטובוס הראשון נכנס לפקק וגם האוטובוס ש״דלק אחריו״ נכנסו לפקק.בתור אחד שנסע אינספור פעמים בקוי המפרקיות של בת ים/55 בתקופת דן/63 במסלול הקודם שלו(אל תמסה להיזכר,זה היה בתקופה שאתה שיחקת באוטובוס צעצוע)תמיד כשכמה מפרקיות הגיעו ביחד אז ״במקרה״ אחד הנהגים היה זחל״מ. העיקרון מאד פשוט-ברגע שהמהירות שלך יותר גבוהה משל הנהג שלפניך אז המרחק בינכם יצטמצם עד שתעקוף אותו, מה גם שברגע שהמרחק מצטמצם אז זה כאילו שהתדירות ביניכם עלתה וככה יש לך פחות נוסעים, מה שעוד יותר מעלה את מהירות הנסיעה שלך
 

olli3

New member
מנהל
אנחנו לא חיים לפני עשור.

בחיי שאתה מקשקש
איינשטיין, הפקק הוא רק חלק מתוואי הדרך. קו 40 נניח לא עומד בפקק מהבית קברות עד האוניברסיטה, הפקקים שלו הם ריק בחלקים מהמסלול(נניח שדרות ירושלים או דרך יפו לכיוון בת ים) יכול מאד להיות שגם האוטובוס הראשון נכנס לפקק וגם האוטובוס ש״דלק אחריו״ נכנסו לפקק.בתור אחד שנסע אינספור פעמים בקוי המפרקיות של בת ים/55 בתקופת דן/63 במסלול הקודם שלו(אל תמסה להיזכר,זה היה בתקופה שאתה שיחקת באוטובוס צעצוע)תמיד כשכמה מפרקיות הגיעו ביחד אז ״במקרה״ אחד הנהגים היה זחל״מ. העיקרון מאד פשוט-ברגע שהמהירות שלך יותר גבוהה משל הנהג שלפניך אז המרחק בינכם יצטמצם עד שתעקוף אותו, מה גם שברגע שהמרחק מצטמצם אז זה כאילו שהתדירות ביניכם עלתה וככה יש לך פחות נוסעים, מה שעוד יותר מעלה את מהירות הנסיעה שלך
אנחנו לא חיים לפני עשור.
הביקוש עלה, האוכלוסיה גדלה. מפרקיות בהרבה מקרים לא תוכלנה לעזור עם התדירות הקיימת (לווא דווקא לגבי הקווים שציינת).

הדוגמאות שנתת מרחיקות לכת, עקב מסלול ארוך. כאן מדובר על קו 61 שבבוקר התדירות שלו היא כל 3 דקות. כך שגם אם יש נהג שלא יודע לעשות את העבודה, זה שאחריו יעקוף אותו תוך דקות ספורות.

אז איך בסופו של דבר לאמצע המסלול ברמת גן הם תמיד מגיעים בזוגות ובשלשות בשעות הבוקר כשכולם מלאים?

המקרים שאתה מציין קיימים בכל קו עירוני כמעט. זה לא דבר חדש. יש נהגים איטיים להחריד ויש כאלו שרק נכנסו לתחנה, הופ הם כבר יוצאים.

ובכל זאת, איך מפרקיות תעזורנה במצב בו יש נהגים איטיים ונהגים מהירים? זה לא יפתור את העומס, אלא רק ינתב את העומס כשכולם מנסים לעלות על האוטובוס הראשון שמגיע.

למה הפתרון של חלופה שמתחילה מאמצע המסלול לא טובה? זה קיים בקווים עירוניים שונים ברחבי הארץ, חלקם כתגבור שלא מופיע בלו"ז וחלקם כחלופה המופיעה קבוע בלו"ז.
 

droriko

New member
תתפלא לשמוע

אנחנו לא חיים לפני עשור.
הביקוש עלה, האוכלוסיה גדלה. מפרקיות בהרבה מקרים לא תוכלנה לעזור עם התדירות הקיימת (לווא דווקא לגבי הקווים שציינת).

הדוגמאות שנתת מרחיקות לכת, עקב מסלול ארוך. כאן מדובר על קו 61 שבבוקר התדירות שלו היא כל 3 דקות. כך שגם אם יש נהג שלא יודע לעשות את העבודה, זה שאחריו יעקוף אותו תוך דקות ספורות.

אז איך בסופו של דבר לאמצע המסלול ברמת גן הם תמיד מגיעים בזוגות ובשלשות בשעות הבוקר כשכולם מלאים?

המקרים שאתה מציין קיימים בכל קו עירוני כמעט. זה לא דבר חדש. יש נהגים איטיים להחריד ויש כאלו שרק נכנסו לתחנה, הופ הם כבר יוצאים.

ובכל זאת, איך מפרקיות תעזורנה במצב בו יש נהגים איטיים ונהגים מהירים? זה לא יפתור את העומס, אלא רק ינתב את העומס כשכולם מנסים לעלות על האוטובוס הראשון שמגיע.

למה הפתרון של חלופה שמתחילה מאמצע המסלול לא טובה? זה קיים בקווים עירוניים שונים ברחבי הארץ, חלקם כתגבור שלא מופיע בלו"ז וחלקם כחלופה המופיעה קבוע בלו"ז.
תתפלא לשמוע
אבל גם ב-61 יש נהגים שעוקפים אותם באמצע הדרך, וזה קורה גם בקוים יותר קצרים. זה לא איזה מחזה נדיר.


מפרקית תפתור את העומס כי היא יכולה להכיל יותר אנשים. כלומר אם באוטובוס רגיל 60 איש זה מפוצץ לגמרי, אז במפרקית זה 5 עומדים בכל האוטובוס, הבדל של שמיים וארץ.
 

olli3

New member
מנהל
בסדר, נחכה ליום שתהיינה מפרקיות.

תתפלא לשמוע
אבל גם ב-61 יש נהגים שעוקפים אותם באמצע הדרך, וזה קורה גם בקוים יותר קצרים. זה לא איזה מחזה נדיר.


מפרקית תפתור את העומס כי היא יכולה להכיל יותר אנשים. כלומר אם באוטובוס רגיל 60 איש זה מפוצץ לגמרי, אז במפרקית זה 5 עומדים בכל האוטובוס, הבדל של שמיים וארץ.
בסדר, נחכה ליום שתהיינה מפרקיות.
 

droriko

New member
הרמזורים בגוש דן הם בסך הכל בסדר גמור

הפתרון הוא אולי ברמזורים...
יש הרבה צמתים שהרמזור בהם קטסטרופלי...
הרמזורים בגוש דן הם בסך הכל בסדר גמור
כשעבדתי במטרונית התגעגעתי לרמזורים האלה כמו יהודה הלוי שמתגעגע לארץ ישראל
 

olli3

New member
מנהל
בתור באר שבעי, אני חולק על כך.

הרמזורים בגוש דן הם בסך הכל בסדר גמור
כשעבדתי במטרונית התגעגעתי לרמזורים האלה כמו יהודה הלוי שמתגעגע לארץ ישראל
בתור באר שבעי, אני חולק על כך.
בגוש דן בקושי שמעו על "גל ירוק", בעצם שמעו ואיי שם לפני כמה עשורים העניין הזה דיי נשכח בתכנון התנועה.

המקום היחיד שיש בו גל ירוק הוא ציר ז'בוטינסקי. בכל הדרכים המרכזיות האחרות בגוש דן - אין. השלום, אלוף שדה, בן גוריון (רמת גן), יגאל אלון, הירדן, הטייסים, דיזינגוף, בן יהודה, הירקון, אבן גבירול והרשימה עוד ארוכה ולא רק בת"א. משה דיין בראשל"צ, הרצל ודרך המכבים בראשל"צ - דוגמאות מעולות לכך. ועוד לא התחלתי לדבר על פתח תקווה... וגם להרצליה לא חסר, גם לרעננה וכפר סבא. גם לכביש 461, גם בתוך קרית אונו.

וההוכחה לכך היא פקקים שנעלמים כלא היו ברגע שאתה עובר רמזור ארור.

גל ירוק זו לא מילה גסה. בבאר שבע ניסו לבטל את הגל הירוק, ראו שזה יצר פקקים גדולים - הגל הירוק הוחזר.

שלא לדבר על מערכת רמזורים מיושנת שלא בדרכים מרכזיות. בתוך השכונות השונות של ערי גוש דן. תעמוד ותעמוד ותעמוד כשלכיוון התנועה שבו הרמזור הוא ירוק אין כמעט כלי רכב שמבקשם לחצות את הצומת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה