איפה את?!
ההודעה שלך התגלגלה וכמעט פספסתי
שבוע שעבר התחלתי לעבוד במקום חדש עזבתי את הקודם כי להתקדם אפשר אהל זה רחוק ממני פיזית (מקורות הקידום רק במרכז הארץ) ובמקום נחדש יש קורס מאוד לא פשוט ואינטנסיבי שכולל נושאי רשתות ואינטרנט שלא הכרתי קודם..אז עברתי שבוע אחד וזה השבוע האחרון..עוד קצת מאמץ ןזה מאחוריי..מקווה שיעבור מהר
שבוע מדהים בובה!