25306yosef
New member
אך מכיוון שרמת השירות באוטובוסים בישראל לא
הולכת להשתפר בקרוב והמצב אף מחמיר כל הזמן, אנשים לא ישתמשו באוטובוסים ויעדיפו כמובן את הרכב הפרטי, ואילו בשירות הרכבות הם כן ישתמשו ובגלל שהשירות של הרכבת טוב הרבה יותר.
אין כל צורך ברכבת ישירה לתל אביב, מספיק רכבת ישירה עד לתחנה שממנה יש רכבת ישירה לתל אביב (כמו קרית מוצקין או תחנות חיפה במקרה של כרמיאל), אך על מנת שהשירות יהיה יעיל באמת ורבים ישתמשו בו, הוא צריך לפעול גם בשעות הלילה (של יום חול). ואם הוא לא יפעל בשעות הלילה, אז רבים ימשיכו להשתמש ברכב הפרטי.
להזכירך, יש רבים שהינם שוחרי תרבות ואמנות ההולכים למופעי תרבות ואמנות בכל הארץ, התחבורה האוטובוסית בישראל לא יכולה לשמש להם ככלי תחבורה מכיוון שאיננה פעילה בשעות הלילה. גם תרבות ואמנות זה דבר חשוב, וכיום רוב השוחרים מגיעים אל ארועי התרבות והאמנות באמצעות הרכב הפרטי ובגלל העדר תחבורה ציבורית / אוטובוסית בשעות הלילה שבהן מסתיימים אירועי התרבות והאמנות.
אך מכיוון שרמת השירות באוטובוסים בישראל לאלא מקבל את הסקת המסקנות שלך
אני לא חושב שהם נגד הרכבת, ואני לא חושב שהם בעד השימוש ברכב הפרטי.
הפיתרון לבעיית השירות הגרוע של חברות האוטובוסים היא שיפור השירות של חברות האוטובוסים ולא הקמת מסילת רכבת לכל יישוב של 10 משפחות ומעלה והספקת רכבת ישירה לת"א. לא קיים ולא יהיה קיים בקדנציה שלנו.
הולכת להשתפר בקרוב והמצב אף מחמיר כל הזמן, אנשים לא ישתמשו באוטובוסים ויעדיפו כמובן את הרכב הפרטי, ואילו בשירות הרכבות הם כן ישתמשו ובגלל שהשירות של הרכבת טוב הרבה יותר.
אין כל צורך ברכבת ישירה לתל אביב, מספיק רכבת ישירה עד לתחנה שממנה יש רכבת ישירה לתל אביב (כמו קרית מוצקין או תחנות חיפה במקרה של כרמיאל), אך על מנת שהשירות יהיה יעיל באמת ורבים ישתמשו בו, הוא צריך לפעול גם בשעות הלילה (של יום חול). ואם הוא לא יפעל בשעות הלילה, אז רבים ימשיכו להשתמש ברכב הפרטי.
להזכירך, יש רבים שהינם שוחרי תרבות ואמנות ההולכים למופעי תרבות ואמנות בכל הארץ, התחבורה האוטובוסית בישראל לא יכולה לשמש להם ככלי תחבורה מכיוון שאיננה פעילה בשעות הלילה. גם תרבות ואמנות זה דבר חשוב, וכיום רוב השוחרים מגיעים אל ארועי התרבות והאמנות באמצעות הרכב הפרטי ובגלל העדר תחבורה ציבורית / אוטובוסית בשעות הלילה שבהן מסתיימים אירועי התרבות והאמנות.