איליה קוגן
New member
תודה רבה-רבה, איליה!
תודה על שרשור מושקע, יסודי ואינפורמטיבי. אם אחליט אי-פעם לנסוע במטרונית, השרשור שלך ילווה אותי ללא ספק.
תודה רבה-רבה, איליה!
תודה על שרשור מושקע, יסודי ואינפורמטיבי. אם אחליט אי-פעם לנסוע במטרונית, השרשור שלך ילווה אותי ללא ספק.
תודה רבה!זהו להפעם. יש תמונות נוספות,
אבל הן יותר תמונות נוי של אוטובוסים של המטרונית ואגד עושים פוזות למצלמה, ופחות אינפורמטיביות. אז אולי אפרסם אותן בהזדמנות.
ביום ראשון אני נוסע שוב לאיזור חיפה, הפעם כדי לסקור את התגבורים והתוספות בקווי אגד, ולראות איך המערכת מתפקדת ביום חול. אם יש לכם בקשות מיוחדות, תכנית הנסיעות שלי די גמישה.
תודה רבה!זהו להפעם. יש תמונות נוספות,
אבל הן יותר תמונות נוי של אוטובוסים של המטרונית ואגד עושים פוזות למצלמה, ופחות אינפורמטיביות. אז אולי אפרסם אותן בהזדמנות.
ביום ראשון אני נוסע שוב לאיזור חיפה, הפעם כדי לסקור את התגבורים והתוספות בקווי אגד, ולראות איך המערכת מתפקדת ביום חול. אם יש לכם בקשות מיוחדות, תכנית הנסיעות שלי די גמישה.
תודה רבה איליה! כידוע לך נבצר ממני להגיעהמטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
שמחתי ללוות אותך ברחובות חיפהתודה רבה איליה! כידוע לך נבצר ממני להגיע
לחיפה היום למרות שמאוד רציתי עקב אילוצים משפחתיים. למרות זאת אני מרגיש כאילו הייתי נוכח עקב השרשור שלך.
מעולה - גם לא נראה שקשה מדי לפרייבטיםשמחתי ללוות אותך ברחובות חיפה
ולחשוב שפעם זה היה כביש סואן של שלושה נתיבים.מעולה - גם לא נראה שקשה מדי לפרייבטים
אגב, אחד הדברים שמאד חסרים זה מפות.מעולה - גם לא נראה שקשה מדי לפרייבטים
וואי, אתה לא יודע כמה זה קשה - אני עדיין עובדאגב, אחד הדברים שמאד חסרים זה מפות.
השתנו הרבה קווים, אבל לא נעשתה אפילו מפה אחת ברפורמה הזאת, מלבד המפות של הקריות ונשר שיצאו במאי וכבר לא לגמרי עדכניות. שמעתי לפחות נוסע אחד (מלבדי) מתלונן על העדר מפות.
לטיפולך המסור
סקירה מושקעת...שמחתי ללוות אותך ברחובות חיפה
סקירה מושקעת...
סקירה מושקעת וטובה.
המלצה קטנה לסקירה זו (וגם לאלה שיבואו אחריה), אם אפשר להעלות תמונות במרוכז לאיזשהו אתר שיתוף תמונות בכדי להתרשם מהתמונות ברצף...זה יהיה ממש נחמד.
אשריך!בבקשה, הנה כל התמונות ללא שום סינון,
גם אלה שלא פירסמתי כאן:
https://www.dropbox.com/sh/rt3oui7qmj00hsi/tY4fv4zv2G
תודה!המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
תודה רבה על הסקירה. מחכים להמשךהמטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
נהנתי מאד מהסקירה, מקווה שחבלי הלידה יעלמוהמטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
דרך אגב, המטרונית עוצרת בכל התחנותהמטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
תודה !המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
החוויה שלי פחות טובההמטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
הייתי על המטרונית באותה שעההחוויה שלי פחות טובה
הייתי אמור להגיע אתמול (יום שישי) בסביבות 18:00 לחוף הכרמל ממרכז חיפה (נאמר, קרית הממשלה)
שאלתי את המדריכים ונאמר לי שהמטרונית עובדת 24/7 וקו 1 עובד כל 15 דקות
נכנסתי לאתר וכתוב כל 20 דקות
אז הגעתי לתחנה ב 17:30
הלוחות הדיגיטליים לא עובדים
חיכיתי
וחיכיתי
וחיכיתי עוד קצת
וניסיתי להתקשר למספרי הטלפון שיש בחוזרים- כולם לא עובדים בשבת
אז המשכתי להמתין
ובשעה 18:15 לקחתי מונית
עלה לי המון כסף
ולא מעט זמן ורוגז
מקווה שזה רק מחלות ילדות ולא אינדיקציה לעתיד
אגב, מתוך שיחות עם נהגי מוניות ואוטובוסים, הם סקפטיים באשר לסיכויי השרידה הכלכליים של המטרונית, אני מקווה שהם מדברים "מתוך הפוזיציה" ויתגלו כשוגים, אבל לך תדע...
המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.