המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה על ההשקעה!

המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
תודה רבה על ההשקעה!
אני דווקא אשמח מאוד אם תעלה תמונות מהאוטובוסים עצמם.
 

MAYA280

New member
חיכית הרבה זמן בתחנה?

המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
חיכית הרבה זמן בתחנה?
 
נסעתי בכמה קווים וחיכיתי בכמה תחנות.

חיכית הרבה זמן בתחנה?
נסעתי בכמה קווים וחיכיתי בכמה תחנות.
באף תחנה לא חיכיתי יותר מעשר דקות, אבל שמעתי אנשים שהתלוננו שחיכו מעל חצי שעה. בכל מקרה, זה היה היום הראשון של ההפעלה, וכדאי לתת למערכת קצת זמן להתייצב.
 
עשרות נוסעים חסמו את נתיבי המטרונית בקרית חיי

המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
עשרות נוסעים חסמו את נתיבי המטרונית בקרית חיי
עשרות נוסעים חסמו את נתיבי המטרונית בקרית חיים
פורסם: 18.08.13 , 08:04

עשרות נוסעים חסמו את שני הנתיבים של המטרונית בצומת הצריף בקרית חיים. הנוסעים זעמו לאחר שנוצר פער של קרוב לשעה בהגעת הרכב.



מפעילי המטרונית הסבירו כי מדובר בתקלות נקודתיות עקב הרצת המערכת וכי הן טופלו בתוך זמן קצר.

YNET
 

e l a d i 2 2

New member
למה רבקו אנונימי במט' עולה 5 וברכ' ישראל חינם

המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
למה רבקו אנונימי במט' עולה 5 וברכ' ישראל חינם
-
 

e l a d i 2 2

New member
מדוע ב'מטרופולין' בשרון עדיין א"א לטעון

בכל האוטובוסים, ולא רק במטרונית, הוא עולה 5
ש"ח. כאן דווקא הרכבת היא יוצאת דופן, ואינני יודע למה.
מדוע ב'מטרופולין' בשרון עדיין א"א לטעון
את הרב קו בערך צבור של 2 נסיעות של 6.60 - 13.20 או ב-2 נסיעות של 10.40-20.80.
מדובר בטעינה באוטובוס ובעלייה לקו 29 בכפ"ס על מנת להגיע למסוף רעננה ומשם לפ"ת דרך ירקון.
באתר שלהם כתוב במפורש:
'בעקבות הרפורמה בתעריפים, החל מה-1.7.11, ניתן להטעין כרטיס רב קו גם בערך צבור בגובה 13.20 ש"ח או 20.80 ש"ח. ערך צבור בסכומים אלו, הינו ללא הנחה.'
במוקד הטלפוני נאמר לי שבוצע שינוי ביולי 2012 ומינימום הטענה זה 20 ש"ח,כל שאר ההטענות זה לתלמידים.

בעוד בכל שאר החברות אפשר.


תודה
 
למה על האוטובוס כתוב מאחורה matronit?

המטרונית - חוויות ותמונות מהיום הראשון
בסופו של דבר החלטתי ששינה טובה לבריאות, אז כיוונתי שעון מעורר ל-5:30 ולקחתי רכבת לחיפה. ב-7:48 כבר הייתי על קו מספר 1 של המטרונית ביציאה ממרכזית חוף הכרמל.
בשעה כה מוקדמת של יום שישי האוטובוס היה כמעט ריק, ישבתי במושב הקדמי ובצד השני של המעבר ישב זקן חמווווד בן 86 (לא הייתי נותן לו שנה מעל 75) שלומד את המסלול מקצה לקצה כדי שיוכל לספר עליו לחברים ולילדים שלו (יש לו 12 ילדים, 60 נכדים ועוד כמה נינים). העברנו את כל הנסיעה עד מרכזית הקריות בשיחה נעימה בינינו ועם הנהג, שהיה מאד נחמד ואופטימי, ועוד אישה מבוגרת חייכנית שהחליטה לעשות טיול של בוקר במטרונית.
למה על האוטובוס כתוב מאחורה matronit?
למשל על התמונה של איליה:

https://dl.dropboxusercontent.com/s...AFf7tuG2DuIvhJ5C8WCed9MoJ8TrQNNorYhGntFIM9ilA
 
Matronit מופיע גם על האוטובוסים עצמם, גם

זה גם צריך להיות metronit - הרי המילה מטרו
מקורה במילה metro בלועזית, כך שלהפוך את זה ל-matronit זה פשוט עילגות.
Matronit מופיע גם על האוטובוסים עצמם, גם
פעמים רבות מאד באתר האינטרנט הרשמי של דן בצפון, וגם בתעתיק הרוסי על כל השלטים הצהובים המוצבים בתחנות ומבשרים על כך ש"מה-16.8 התחנה הזאת היא לשימוש המטרונית בלבד, קווי אגד עוברים לנתיב הרגיל".
 

amit1270

New member
גם ראש עיריית חיפה קרא לה matronit

Matronit מופיע גם על האוטובוסים עצמם, גם
פעמים רבות מאד באתר האינטרנט הרשמי של דן בצפון, וגם בתעתיק הרוסי על כל השלטים הצהובים המוצבים בתחנות ומבשרים על כך ש"מה-16.8 התחנה הזאת היא לשימוש המטרונית בלבד, קווי אגד עוברים לנתיב הרגיל".
גם ראש עיריית חיפה קרא לה matronit
בכתבה ששודרה היום בטלוויזיה.
 

חן המלך2

New member
נסיעה במטרונית-התרשמות ושאלות...

מעשה במטרוניתא
נסיעה במטרונית-התרשמות ושאלות...
אז ככה....עליתי על המטרונית בחוף הכרמל בשעות אחר הצהריים,סביבות 17:15 אם זכרוני אינו מטעה אותי......
הנסיעה נוחה...אבל זה רק לי נדמה,או שהמשענות של המושבים קשות כאלה וצריך להתרגל אליהן,והרבה פחות נוחות מהמשענות באוטובוסים הרגילים של אגד?
מבחינת התדירות,קו 1 תדיר מאוד,וכל כמה דקות מגיע קו חדש לקריות,ואחד חוזר מהקריות.......
מבחינת מהירות הנסיעה,למה היא נוסעת ממש לאט?
הכריזה כמו שכבר אמרו כאן,לא עובדת הכי טוב.....או שהיא פועלת,אבל בתחנות מסויימות לא כורזת,או שבשפה כן ושפה לא,או שכורזת את שם התחנה הבאה שהמטרונית תגיע אליה במקום את שם התחנה הנוכחית....ואת שם התחנה הנוכחית בתחנה הבאה.....קיים דיליי בין הGPS של המטרונית,לאיפה שהיא נמצאת בפועל....
למה הנהגים עוצרים בכל תחנה,אפילו אם אין נוסעים,וגם פותחים את הדלתות?
האם הציפצופים שנשמעים לאחר פתיחת הדלתות,אלו חיישנים שאומרים שאין נוסעים ליד הלדתות ואפשר לסגור את הדלתות?
למה הנהגים לא מסתכלים אם יש נוסעים או אין,והרבה פעמים סוגרים כמעט דלתות על אנשים?
 
מטרונית בפתח

למה על האוטובוס כתוב מאחורה matronit?
למשל על התמונה של איליה:

https://dl.dropboxusercontent.com/s...AFf7tuG2DuIvhJ5C8WCed9MoJ8TrQNNorYhGntFIM9ilA
מטרונית בפתח
הרעיון המקורי היה מֶטרונית. על בסיס ה-metro החו"לניקי.

אבל אז גילו את המילה המשנאית מַטרונית - בפתח, שפירושה גברת. ויונה יהב, החליט לקרוא לכלי הרכב הזה כך, כאילו ה"הגבירה" של חיפה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה