Im back!!

מקווה שיעבירו את הארכיון.
לפחות שמרו לי על הותק. יא אללה, ה-1 במאי, 2005. אני זקקקקקקקן.

עריכה: טעות שלי! ה-8 בינואר, 2005 ! ! ! עוד יותר זקן ממה שחשבתי!
פלוס, תודה OrEl74 . שמח לראותך מנהל פה את העניינים. lets bring the band back together משל היה זה אמריקן פאי 9.
 
נערך לאחרונה ב:

OrEl74

Well-known member
מנהל
טוב לראות אותך אליקו!

עובדים על העברת הארכיון מניח שזה תהליך שיקח קצת זמן אבל בסוף זה יקרה
 
למעלה