מקווה שיעבירו את הארכיון.
לפחות שמרו לי על הותק. יא אללה, ה-1 במאי, 2005. אני זקקקקקקקן.
עריכה: טעות שלי! ה-8 בינואר, 2005 ! ! ! עוד יותר זקן ממה שחשבתי!
פלוס, תודה OrEl74 . שמח לראותך מנהל פה את העניינים. lets bring the band back together משל היה זה אמריקן פאי 9.