I'll live while I'm alive, I'll sleep when

rockninja

New member
I'll live while I'm alive, I'll sleep when

I'm dead! לא ככה?? ביום שישי הזה חוגגים את השנה החדשה בענק במועדון המוסד עם ים אלכוהול חינם במהלך כל הערב! ב י ר ה, ט ק י ל ה, ו ו ד ק ה ושתייה קלה - כל אלה, במשך כל הלילה- חינם חינם!! 4 רחבות גדולות של מוסיקה- רוק וישראלי, היפ הופ, דאנס/האוס ומטאל. בנוסףףף רחבת צ'יל אאוט מפנקת על הגג תחת כיפת השמיים- עם ימבה נרגילות (כמובן שבחינם) וספות להתפנן בהם. בואו לחגוג במועדון הכי חזק בארץ עם האנשים הכי טובים והאווירה הכי שמחה שיש! להנחות, פרטים, קומיבינות וקומבינים- דברו איתי
יהונתן 0548088924 שנה טובה!!
 
למעלה