IgM חיובי בחצבת
שלום עשיתי בדיקת נוגדנים לחצבת ונמצאו התוצאות הבאות IgG שלילי IgM חיובי שאלתי היא, מה זה אומר אם אין לי סימפטומים של חצבת כלל? שלחו אותי לבדיקה ביום ראשון בבית חולים , בדיקה מדוייקת ומהירה יותר כדי לבדוק אם יש דברים בגו, האם עליי לחשוש? האם יש סיכוי שמדובר במחלה אחרת, כמו HIV או צהבת? בתודה
שלום עשיתי בדיקת נוגדנים לחצבת ונמצאו התוצאות הבאות IgG שלילי IgM חיובי שאלתי היא, מה זה אומר אם אין לי סימפטומים של חצבת כלל? שלחו אותי לבדיקה ביום ראשון בבית חולים , בדיקה מדוייקת ומהירה יותר כדי לבדוק אם יש דברים בגו, האם עליי לחשוש? האם יש סיכוי שמדובר במחלה אחרת, כמו HIV או צהבת? בתודה