IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..
IC3 הוא השולט בקו העמק.. נו מה יהיה?
ביום הראשון רכבת ישראל כיבדה את העמק בדאבל דק וסינמס
אחר כך בשבוע שאחריו השתמשה בעיקר באלסטום
עכשיו בעיקר רק בIC3, לא!! בבקשה לא... תעיפו את הקורנועים האלה לקו ירושלים מלחה - הרצליה .. שלא יהפכו גם את הקו העמק לשימוש בIC3 בלבד
היום צפיתי בתנועת הרכבות (חלק) והמון נסיעות בוצעו ע" הדגם הזה, רק נסיעה בודדת אחת ראיתי שבוצעה ע"י אלסטום שגם היא רכבת די ישנה
אני ממש מקווה שבשעות עומס לא יביאו את הג'אנק הזה.. אם לא שמתם לב כשנכנסים לIC3 המפת תחנות שם כל כך ישנה שאין בכלל אפילו את הקו תל אביב - בני דרום, בנוסף ישנן רכבות שאין בהם אפילו ריפודים של לוגו רכבת ישראל
דוד שלי שנסע היום לביתו לחיפה מעפולה עלה על IC3 ודיווח שנדף ריח לא נעים מתוך הרכבת, שהרצפה הייתה מלוכלכת והכריזה הייתה ממש חלשה..
נוו רכבת ישראל, תודה לך על השירות הנדיב והטוב הזה! מבטיחים לבחור ברכבת עם תנאים כאלה..