IBM - הבדל בין דגמים

shanoon

New member
IBM - הבדל בין דגמים

אשמח אם מישהו יעזור לי להבין מה ההבדל העיקרי בין סדרת המחשבים הניידים של IBM: סדרת X סדרת T סדרת R תודה רבה,
 

haveriko

New member
מחיר ואיכות

סדרת R זולה וכבדה סדרת T פחות זולה פחות כבדה, נדמה לי גם מסגרת טיטניום אבל אני לגמרי לא בטוח סדרת X מאוד קלה ומאוד יקרה
 
השלמות ../images/Emo26.gif

R כפי שנכתב. T ניידים יחסית קלים עם יכולות וביצועים גבוהים, אין מסגרת טיטניום. X לאנשי עסקים עם מסכי "12 ומאוד קלים. סדרות T ו-X עם מחירים די דומים.
 
למעלה