IBM או HP?

אפרת.א

New member
IBM או HP?

בוקר טוב לכולם אני מתלבטת ביןשני מחשבים ניידים, הראשון: מחשב HP NX 8220. מחשב עם מעבד 750 SONOMA במהירות 1.86 גה"צ. 512 מ"ב של זיכרון DDR2, כרטיס מסך בטכנולוגיתCI Express, radeon 600קשיח בנפח 60 ג"ב ובמהירות של 5,400 סל"ד וצורב DVD מסך 15.4" של 15.4WSXGA+ 1680x1050, משקל של 2.6 ק"ג. המחיר בסביבות 8.5K המחשב השני: IBM Z60M . מעבד אינטל סונומה 750 במהירות 1.86 גה"צ, 512 מ"ב זיכרון מסוג DDR II, מסך רחב "15.4, דיסק קשיח 80- ג"ב במהירות 5,400 סל"ד, מ"ב, "קורא טביעת אצבע", ובלוטוס. משקל של 2.9 ק"ג. ללא צורב DVD מסך ATI עם 64 X 300 מחיר: 8.1K אז מה מייעצים לי המומחים? כל התייחסות אני מודה לכם מראש.
 

Jan22

New member
2 ההצעות מצוינות ...

עם זאת ,אנשים רבים מסתייגים מHP עקב שירות הלקוחות הקלוקל שהם דגלו בו עד לא מזמן ;כיום הם בתהליכי שיפור . *בכל מקרה ,גם הHP וגם הIBM ניידים חזקים ואיכותיים - הZ60 מומלץ אם את חוששת מבעיות בשירות לקוחות עתידי ;הבעיה היחידה היא שאין לו צורב - לא תקין .*הHP נייד מצוין עם מפרט טוב ,אך בעיה בשירות הלקוחות .
 

nova

New member
IBM לדעתי.

יש ל-Z60m דגם במחיר די דומה לדגם שציינת, אבל עם צורב DVD, ו-WindowsXP Home במקום Pro. תחפשי בזאפ. ואגב, ה-Z60m עוד לא הגיע לארץ. אני כבר קרוב מאוד ללחנוק את איש IBM הראשון שאראה. השמועות מדברות על עוד שבועיים-שלושה (ואומרים את זה כבר חודש וחצי).
 

אפרת.א

New member
XP HOME

עד כמה שהדבר ישמע אבסורד: היה לי מחשב נייד עם הום, לא יכולתי להוציא FILE PLT . כולם אמרו לי זה לא שייך ההום זה לעבודה ברשת וכו' החלפתי מערכת הפעלה וזה עבד, לא קונה מחשב עם מערכת נפעלה הום. מדוע אתה חושב ללכת על IBM?
 

nova

New member
FILT PLT?

מה זה FILE PLT? אין כמעט הבדלים בין XP HOME ו-PRO, בדיוק דיברנו על זה בפורום לפני שבוע בערך.. למה IBM? כי הם עמידים מאווווווווד, והשירות שלהם אמור להיות טוב מאוד. וספציפית אני מתכנן לקנות את ה-Z60m.
 

יאיר B

New member
ראיתי כבר חנויות שמציעות אותו

למכירה. לא יודע אם זו מכירה מוקדמת (יש בכלל דבר כזה במחשבים?) או שכבר יש להם מלאי (אולי דרך יבוא מקביל?)
 

אפרת.א

New member
מי יודע היכן מחביאים את סדרת ה Z?

פניתי לשתי חנויות למשב ול GIM שניהם אמרו לי שהמשלוח עדיין באוניה!? כנראה של BUY4LESS יש אבל שם מאד יקר, והמחשב עם הקונפיגורציה שכתבתי לעיל אין להם.
 

יאיר B

New member
ראיתי ב-KSP, אבל הם לא מוכנים

לכתוב מחיר
 

nova

New member
אין עדיין Z60m בארץ. (כמעט)

היחידים שיש להם (כנראה): * אומניטק - דגם של 2000 דולר, מאוד מאוד חזק. ג'יגה זכרון, 2 גה"ז מעבד. * buy4less - הדגם הבסיסי ביותר עם 40GB דיסק קשיח. בקיצור - או יותר מדי או פחות מדי. לו היה Z60m מהקונפיגורציה עם צורב ה-DVD בארץ, הייתי מקליד באמצעותו ברגע זה. ואם מישהו מעוניין לתקן אותי - אשמח.
 

Carlo Cest Moi

New member
שים ../images/Emo23.gif

לדגם עם הצורב DVD במקום הקומבו וה- WindowsXP Home במקום Pro אין בלוטות', מצד שני לינובו ציידו אותו במסך טוב יותר - 1280x800Max Bright TFT. ההבדל במחיר בין שני הדגמים הוא זניח, שניהם באותו משקל, הדגם עם הצורב עלול להגיע באיחור משמעותי לארץ, בטח אחרי הדגם השני.
 

Carlo Cest Moi

New member
בטוח?

אתה מתכוון לאייקון הזה מתחת לתמונה של הנייד? אם כן איך זה שלא רשמו דבר כל כך חשוב במפרט המלא למטה בקישור שנתת? לא שוכחים דברים כאלה, לא באתר הרשמי. מצד שני תראה את המפרט כאן, זה הנייד השני שמגיע לארץ, כאן למשל כן רשום בלו-טות' במפרט המלא.
 

nova

New member
הממ, וואללה..

יש סיכוי שאין... עם זאת, Bluetooth Dongle אפשר לקנות בבערך 150 שקל ולהרכיב כשצריך. מסך MaxBright וצורב DVD זה הרבה יותר משמעותי.
 
למעלה