i wish i cold fly

i wish i cold fly

אם היו אומרים לכן, שנותר לכן ימים ספורים לחיות. והיו שואלים אתכן, מהי הבקשה האחרונה שלכן, מה הייתן אומרות? מה תהייה הבקשה/ משאלה? שוטו
 

Oo The Gush Oo

New member
וואו,

שלמשפחה והחברים שלי לא יהיה קשה מידי ולא יסבלו בגלל זה ובריאות לכולם וחיים מאושרים. [וזה לא שתיים. זו בקשה אחת, ארוכה.]
 

svety

New member
זה קשה.

אני לא רוצה שיתאבלו עליי. זתומרת, אני לא רוצה שישבו ויבכו ויכנסו לדכאונות. אני רוצה שיזכרו אותי, שיהיה לאנשים קצת עצוב בלב כשהם יזכרו בי, אבל שלא יתאבלו, פשוט לא. שישבו ויעלו זכרונות ויצחקו ויזכרו, אבל שלא יבכו, שלא יבכו. שימשיכו הלאה פשוט, בלי יותר מדי כאב. זו בעצם הבקשה שלי. שלא יתאבלו עליי, שיזכרו, אבל לא... אוף, אני לא מצליחה לנסח את זה כמו שצריך :\
 

MaddyD

New member
אממ

אם היו לי ימים ספורים לחיות לא הייתי צריכה איזו פיה שתגשים לי את החלום הייתי מגשימה אות ולעצמי אני חושבת שזה היה להיות הרבה עם המשפחה
 
שכל מי שאני מכירה ישכח מהקיום שלי.

כדי שאף, אחד לא יהיה עצוב. ושזה לא יפגע באף אחד.
 
אם אני אתחיל להגיד אני לא אסיים.

אני פוחדת לחיות הרבה יותר מזה שאני פוחדת למות. אני לא יודעת בשביל מה אני חייה. וזה לא מרמז על שום דבר. אין לי סיבה שאני יכולה לבוא ולהגיד "אוקיי. בשביל X וY אני חייה" לא יודעת. העיקר שאם אני אמות, זה לא יפגע באף אחד אחר.
 
למה הגישה הכ"כ שלילית הזו?

את חייה בשביל עצמך, גם אם לפעמים זה לא נראה ככה. גם אם לפעמים את טועה, או עושה משו אחר שלא מצא חן בעינייך, תמצאי דרך לתקן. לבוא ולהגיד שאת " לא יודעת בשביל מה את חייה" זה רע. את חייה בשביל עצמך. נקודה. תחיי את עצמך בשבילך, ולא בשביל אף אחד אחר. תחיי את החיים. תהני. החיים קצרים. אף אחד לא רוצה למות.( טוב נו, יש כאלה אבל עדיין.) * ניסוח דפוק, מסורבל או וואטאבר.*
 
אני מבינה מה את אומרת..

ואני באמת חייה בשביל עצמי. אבל כרגע פשוט "אין מטרה" קצת קשה לי להסביר את זה..
 
אמממ זה מזכיר לי איזה קטע

מתוך " אליסה בארץ הפלאות" (זה פורסם בפורום הנ"ל) "התואיל להגיד לי בבקשה, באיזו דרך עליי ללכת לכאן?" שאלה אליס. "זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע" אמר החתול. "לא אכפת לי כל כך לאן" אמרה אליס. "אם כך, לא משנה לאן תלכי" אמר החתול. "בתנאי שאגיע לאנשהו" הוסיפה אליס כהסבר. "בטוח שתגיעי", אמר החתול. "אם רק תתמידי בהליכה". לכל אחד בחיים שלנו יש מטרה. אפילו לך, גם אם את לא ממש מודעת לזה. תנסי להסביר.
 
וואו.

ממש אהבתי את הקטע. גרם לי להסתכל על הכל קצת אחרת:) מה שאני מנסה להגיד זה, שיש מטרה. אבל אני פשוט לא יודעת אותה.. ומה שאני לא יודעת, או לא מכירה, לא קיים מבחינתי. אני צריכה הוכחה שהדבר באמת קיים.. אמ. אני לא מובנת.
 
אממ אל תדאגי. את תמצאי אותה מתישהו

יום יבוא. אבל תשני את הגישה של "מה שאני לא מכירה, לא יודעת...." תפתחי את העיניים. תסתכלי מה שמסביב, לא רק מה שאת מכירה. יהיה לך יותר קל. ואני מדברת מניסיון, גמני כזאת. והוכחה- אני מוכנה להוכיח לך אח"כ באייסי.
 

נעמה ע.

New member
זה עצוב.

לא בציניות, זה באמת עצוב לקרוא שאת מרגישה ככה. ועזבי אמונה או דת, לקוות שאם תמותי זה לא יפגע באף אחד, זה בעצם כמו להגיד- הייתי כאן, מתישהו אני אלך מכאן, אני מקווה שמעולם לא השפעתי על אף אחד ושאף אחד לא באמת אהב אותי.
 
לא זה לא.

אני לא מקווה שלא השפעתי על אף אחד, ואני לא מקווה שאף אחד לא יאהב אותי. אני רק מקווה שעצם זה שאני אמות, לא יפגע באף אחד.
 

נעמה ע.

New member
אבל את סותרת את עצמך.

אם השפעת על מישהו, ומישהו אהב אותך (אם זה משפחה או חברים או חבר..)- אז הוא ייפגע כשתמותי. ויכאב לו. וזו דרך העולם.
 

Oo The Gush Oo

New member
אז אם הבנתי נכון,

המשאלה שלה היא לשנות את זה, ולגרום שהם לא יפגעו. רותם?
 
למעלה