I shall make the sky my hat

I shall make the sky my hat

ועוד ספר עבר, סיימתי אתמול לקרוא את A Hat Full of Sky. אז קודם כל, נהניתי כמובן, אבל פחות מ-Wee Free Man. הרעיון של ה-hiver היה טיפה נדוש... זאת אומרת, אני לא יכול להצביע בדיוק למה, אבל זה נראה כמו משהו שטרי פראצ'ט כבר כתב פעם, יותר מפעם אחת למעשה. וזה די הגיוני, כי טרי פראצ'ט הרבה כותב על דברים כאלה... זה פשוט הרגיש לא חדש במיוחד. בכל מקרה, רוב האמצע של הספר היה קצת חלש לטעמי, אבל בסוף הוא השתפר... בעצם ברגע בו גראני נכנסה
. אבל אחד הדברים הכי מצחיקים היו ה-Author's Note בסוף הספר, שם הוא כתב על דברים שהוא כתב עליהם בספר, שגם נמצאים בעולם שלנו, ובין השאר הוא כתב שם על ה-Witch Trials: Oh, and this world had Witch Trials also. They were not fun. מי קרא Wintersmith? מי רוצה לתת לי המלצות?
 

Lord bigfoot

New member
כרגע סיימתי את וינטרסמית'

אמנם סיימתי את הקריאה הראשונה ואני לקראת סוף קריאה שנייה (מה לעשות, כל ספר ששווה את זה אני קורא יותר מפעם אחת). אני אכתוב פה ללא ספויילרים, בשאיפה, ספויילרים בתגובה אחרת. הספר הוא המשך הדרך של טיפאני, הילדה כבר בת שלוש עשרה, לומדת להיות מכשפה, ולמעשה היא כבר לא רעה בכלל בתור אחת כזאת. הפעם דרכה מצטלבת בדרכו של סבא חורף, להלן וינטרסמית', שהוא בערך אל והיא צריכה לסדר את העניינים לפני שהם יוצאים משליטה. הרבה מעורבות של גראני ונני אוג, שזה תמיד טוב! הרבה הצצות על עולמן של המכשפות. וכמובן היצורים הכחולים הקטנים לא יעזבו את טיפאני. אם בספרי טיפאני הקודמים הייתה פלישה קטנה של גראני ונני בסוף הראשון ומעורבות שלהן בסוף השני, הרי שספר זה הוא כבר ממש חלק מה"סדרה" שלהן. גם דמויות המשנה מכובע מלא שמיים, ממשיכות לספר הזה. רוצה גם ספויילרים?
 

The Mad Hatter

New member
רגשות מעורבים...

קראתי בינתיים את שני הספרים הראשונים בסדרה של טיפאני, ולמרות שאני שמחה על כל רגע שבו מופיעה גראני, קצת חבל לי אם המגמה היא להפוך את סדרת טיפאני להמשך של סדרת המכשפות מעולם הדיסק. האם זה אומר שנאלץ להיפרד לתמיד ממאגרט ואגנס ניט? כי די חיבבתי אותן. ** ולמי יצא לראות את ווינטרסמית' בחנות הקרובה לאזור מגוריו איפשהו בסביבות תל-אביב? כי לי לא היה מזל. הספר בכלל הגיע לארץ?
 

Lord bigfoot

New member
יש אותו בארץ! וגם זהירות ../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

אכן מאגרט ואגנס לא מופיעות פה בכלל ועושה רושם שטרי נפרד מהן לאט לאט. אבל, כמו שזה נראה, טיפאני מיועדת להחליף את גראני. אפילו בשלב מסויים בספר נני אוג אומרת, שאם היא רוצה להחליף אותה אז היא תבדוק איך היא מסתדרת.
 
גם אני חיבבתי

חיבבתי את מאגרט, ואת אגנס ניט... אבל היה לי ברור תמיד שגראני ונאני הן הגיבורות האמיתיות של הסידרה. ושתיהן נחמדות, אבל כמה כבר אפשר לכתוב עליהן? הילדה הנאיבית וזבת החוטם, והילדה השמנה שבתוכה ילדה רזה... גראני ונאני הן דמויות הרבה יותר מעניינות. הן גם משלימות אחת את השנייה נורא טוב. וטיפאני... טוב, היא קצת כמו מאגרט ואגנס מבחינתי - אני מחבב אותה והכל, אבל גראני ונאני הרבה יותר מרכזיות בשבילי.
 

Athaclena

New member
אז אולי פשוט תזמיני?...

לי יש בסטימצקי ליד הבית, אבל צומת סירקין זה לא ממש בסביבות תל-אביב. מצטערת... האמת שאני לא בטוחה למי השאלתי את הראשונים
 

זפרכמו

New member
לא קראתי את הקודמים

אבל Wintersmith היה נחמד, ונאני וגראני מופיעות המון
 
למעלה