I need somebody...../images/Emo53.gif
חבר´ה...יש כמה דברים שרציתי לדעת: 1. מזה לכל הרוחות ראשי תיבות "בלמ"ס"??זה מופיע על כל המכתבים של צה"ל ואף פעם לא הבנתי מה זה.... 2. מחר אני נוסע למבחנים למודיעין אז בבקשה אם משהו היה שם שיסביר קצת על המבחנים ואם אפשר לתת טיפים... 3.זה סתם הודעה,לכל מורעלי חיל הים למיניהם(ואני ביניהם...מודה)...האתר של חיל הים נפתח מחדש ואפשר שמה להגיש בקשה להגיע לאחד היחידות בחיל...
חבר´ה...יש כמה דברים שרציתי לדעת: 1. מזה לכל הרוחות ראשי תיבות "בלמ"ס"??זה מופיע על כל המכתבים של צה"ל ואף פעם לא הבנתי מה זה.... 2. מחר אני נוסע למבחנים למודיעין אז בבקשה אם משהו היה שם שיסביר קצת על המבחנים ואם אפשר לתת טיפים... 3.זה סתם הודעה,לכל מורעלי חיל הים למיניהם(ואני ביניהם...מודה)...האתר של חיל הים נפתח מחדש ואפשר שמה להגיש בקשה להגיע לאחד היחידות בחיל...