למה אתה עושה לעצמך את זה?
אתה יודע שזה יגמר רע, אז עזוב אותם להעלם בשקט אל נבכי השיכחה האינטרנטית, והישאר איתנו. ספר לנו משהו משעשע, או לחליפין תעלה לכאן דוגמת עבודה שלך, כדי שתושבי הפורום הוותיקים יראו שיש לנו להציע מעט קוטורה (לי אין, אבל לך יש, אז אני מנסה להתלות באילנות גבוהים), ולא רק משב רוח עז.