I missed you all

aragon

New member
I missed you all ../images/Emo24.gif

well not only it´s very sunny here (and Phil would vouch for me), the new place looks great and again thank you. Other than that did i miss anything? any gossip?
 

aragon

New member
|Sof Kol Sof, you won this ../images/Emo106.gif

Samsa great to see you but i have to go (Man U are playing soon) and anyway no one replies to me
. Hope to see you all later bye for now and roger & out
 
רק קצת ברחמים... מתוק../images/Emo54.gif

אולי בכל זאת תישאר איתנו? בבקשה! כבר חפרנו שם מספיק בגולגולת... וגם ניגלתה לעין כל הזוהמה...
איך אני בהפנמה?
 
פשש.. מופתע ומוחמא.. ועכשיו דבר

המפרסם... הוחלט לאחר דיונים סוערים להתראות בבית אחד בלבד מטעמי נוחות וחופש ביטוי מוחלט וכיפי ביותר.. הבית הוא כמובן ביתו של זונטאג והמבין יבין. תתפלאו אבל גם במקרר הזונטאג אפשר למצא בשר טרי וזונטאג לעולם לא יבעט לכם בתחת כי ליטפתם לאחותו את הטוסיק... זונטאג נאור ואציל ואין לו כוונות מסחריות... למי שאין את מספר הדירה של זונטי, שיצעק לו מלמטה- [email protected] והשכן החביב יראה לו את הדרך... בנתם?
 

een ogenblik

New member
למה אתה עושה לעצמך את זה?

אתה יודע שזה יגמר רע, אז עזוב אותם להעלם בשקט אל נבכי השיכחה האינטרנטית, והישאר איתנו. ספר לנו משהו משעשע, או לחליפין תעלה לכאן דוגמת עבודה שלך, כדי שתושבי הפורום הוותיקים יראו שיש לנו להציע מעט קוטורה (לי אין, אבל לך יש, אז אני מנסה להתלות באילנות גבוהים), ולא רק משב רוח עז.
 
אכן, ימים יפים אך בודדים לנו אראגון

אראגורן ידידנו כולנו פה, על כל פנים ממה שראיתי חלק עדיין פורקים את חפציהם ומסתכלים בהשתאות בפורום חלק עדיין הולכים לבית הישן ןמתעצבנים על בעל הדירה חלק, כמוני, כבר הורידו נעליים, עשו מקלחת טובה ויושבים עם בירה ונהנים מחום הנפלא והנדיר באירופה. ו...וחלק (כמו הכבשה) שמחליטים לקפוץ לארץ ולבלות שם תקופת החלמה מהמעבר. אז אני מקווה שהצעדן ינוח לו פה. אני מקווה שיצאנו ממוריה אל תוך לותלוריין...
 

aragon

New member
Aragon has left Gondor..

and seek peace, knowledge and freindship. I thank the house and its members for their hospitality and hope to share my knowledge, views and emotions.
 
למעלה