I did it

rmiri

New member
I did it

אני עד עכשיו לא מאמינה שהגעתי לאילת באופניים. היו רגעים קשים מאוד ועליות קשות מאוד והייתי חותמת שאני לא אחזור על זה שנית, אבל אחרי הירידות שוכחים את העליות. אחרי 120 ק"מ בערך ביום הראשון מצאתי את עצמי עם סימון יצחק מותשים. גררנו אחד את השני. היינו מוכנים ללכת ברגל עד מצפה. ביום השני היה לי את אורי אליאב ואדם מחורשים שהיו איתי ובזכותם רכבתי יותר מהר. תודה רבה לכולם. אני עדיין בדעה לא לעשות את זה שוב אבל עם חברה כל כך נחמדים שהכרתי בדרך דיוויד,עומרי,אדם,אורי,סימון, ניר ועוד שאני לא זוכרת את שם,אולי כן אעשה. למי שמקבל בידיעות אחרונות את עיתון במקום, תיהיה כתבה על המסע ותמונה
 

Lance_Armstrong

New member
שנה הבאה תבואי... ועוד הודעה לקובי

יהיה כיף... אפילו יש לי הבטחה מההורים שאני מגיע למסע הזה!
. גם לי היו עליות קשות... הקובי הזה (Cobra) קרע אותנו היום...
הוא לא נושם בעליות... הוא לא מתאמץ... הזיעה באה עליו לא בגלל שהוא מתאמץ... סתם בגלל שחם כי השמש מול הפרצוף שגורמת לפרצוף להיות בצבע של הלחיים
אבל רק שהצבע בכל הפרצוף
דר"א עכשיו יש לי סימן של המשקפיים והקסדה קובי
זה נוראי
עד שהצלחתי לסדר את הצבעים אצלי בגוף הכל נהרס מחדש
אחלה רכיבה הייתה היום קובי! תודה רבה!
 

cobra_1

New member
לאיתי/לאנס החמוד ../images/Emo21.gif

שיחקת אותה , במחנה האימון רמת השופט לא הכרתי את אופייך האמיתי ולא הבנתי מה אתה מחפש באופנים. היום הוכחת שיש לך את זה ובגדול!! רבותי, הוא בן 15 , עונה ראשונה וכבר מצטרף אל הבוגרים ל90 קילומטרים ב"מישורים", כלומר: מישור ליאון,מישור עזקה, מישור רמת בית שמש ומישור יער הנשיא, חורק שן או שתיים אבל לא מרפה, אם הוא יתמיד ויטופל ע"י מאמן נכון אז תצטרכו להזהר ממנו בשנים הבאות. ראו הוזהרתם. אגב, הלחמניה למעלה בשבילך יא שלד , תתחיל לאכול אחרת ה47 קילו שלך לא יספיקו...בירידות.
 

Lance_Armstrong

New member
חחח ../images/Emo6.gif

במישורים הא?
אני ראיתי רק עליות
יש לי מאמן טוב לפי מה שאומרים לי (אני לא רואה בו משהו מיוחד כ"כ) המאמן שלי זה שלום דבירי... עכשיו הוא בליסבון - פורטוגל מלווה את דניאל הולסטך לאליפות העולם. קוביל´ה, אם לא היו את העצירות הקטנות האלו לפעמים (אומנם עצירות קטנות הם היו) אז לא הייתי תמיד לידך (לא שהייתי עכשיו לידך תמיד אבל ראיתי אותך) וגם אין לא הינו רוכבים באיטיות בשביל לחכות לפעמים לרוכבים אז גם לא הייתי שורד כל כך
ובשביל מרחק כזה במהירות הזו אני גאה בעצמי ואני נותן לי אגרוף של גבר בכתף
חחח.... רק מה שמוזר זה שלא הגעתי ל100 ק"מ ... בימי שבת זה תמיד 100 ק"מ פלוס. פעם הבאה אני ארכב עד לנשר ואם זה לא יעזור אז תמיד אפשר לעשות סיבובים מסביב לחנייה
הגעתי הביתה ואכלתי טוב מאוד... עכשיו אני הולך לאכול את ארוחת הבוקר שלי שזה בערך חצי חבילה של כריות עם הרבההההההה חלב. המשקל שלי מתישהו יעלה
ואז ניפגש בירידות
ואז אני ארד את העליות
עדיף להישאר במשקל שהוא בערך המשקל הזה ואז כשאני יעבור קטגוריה יהיו לי עוד הילוכים (בנתיים אני מוגבל) ואז אני יוכל לתת יותר כוח בירידות... בנתיים אני עם הגבלה. דר"א איזה מרגיז היה הכביש המשובש הזה שגרם לאופניים שלנו לרעוד כזה... וזה היה בדיוק בירידה שהינו במהירות... הרגשתי זרם בידיים!!! רציתי לקפוץ מהאופניים!!! זה כאאאאבבבבבב... גם שחררתי את הרגליים מהפדל כי זה היה הכי נוראי! אז עשיתי את הירידה עם הרגליים באויר
קובי, תענוג לרכב איתך ומקווה לעשות את זה עוד הרבה פעמים בעתיד אתה ברמה ממש ממש טובה! יפה מאוד המשך כך! להת´, איתי רוזבנלום.
 

Lance_Armstrong

New member
שכחתי לומר נתון מצחיק

הזמן של הרכיבה יצא אצלי ככה: TM - 3.33.33 מי מסוגל?!
 

yosik

New member
כל הכבוד

כל הכבוד לפני שלושה ימים סימנו אני וחבר שלי ביומיים מאשקלון לאילת בקשר לעליות אותי זה שיגע שעולים קשה בשביל לרדת ולא תמיד ההנאה שוה למאמץ
 
למעלה