היי גאיה
נצלי את חודש אוגוסט החם, וסעי לטייל בחוף המערבי של סקוטלנד - הנוף הכי יפה והכי פראי שיש.... עוצר נשימה. בכלל פעם האוכל הסקוטי היה מגעיל וקפה היה רק מיים דלוחים. היום תמצאי לאורך כל החוף המערבי, כולל בעיירות הדיג הציוריות, מסעדות גורמה וקפוצ´ינו איטלקי. אל תפסחי גם על האיים במיוחד שווה לבקר ב-IONA אי קטן וספיריטואליסטי. מגיעים לשם בהפלגה מ-OBAN. ואם באובן- תצטיידי בסנדוויץ´ סלמון מעושן בקיוסק שעל הרציף. זה לא הסלמון המעושן שאת מכירה, זה הדג עצמו מעושן כולו. אני מבקרת שם כל שנה וחוזרת הביתה עם דג שלם. אפשר להקפיא אותו והוא מעדן סקוטי מקומי אמיתי שעושה רושם על כל אורח. בערך 25 ליש"ט לדג גדול.