HP510 או T42

fanta25

New member
HP510 או T42

שלום, לאחרונה קיבלתי בעבודה מחשב ניייד חדש 510 HP . הציעו לי לקחת במקומו מחשב בן כנשה וחצי IBM T42 , האם כדאי להחליף ? אשמח לשמוע המלצות... תודה מראש,
 

ali052

New member
אני ההיתי הולך על....

IBM T-42.... תוכל\י לשמוע עוד הצעות בפורום...........
 
למעלה