קורא טביעות אצבע זה לא משהו שניתן לקחת מהנייד
זה בא בתוך הנייד (חלק אינטגרלי בו). את השלט אפשר להוציא, הוא בא בנפרד. לדעתי יש שני אפשרויות לפתרון הבעיה: 1. לא שמו לב שיש את האפשרויות הללו/לא כתבו מסיבות כלשהן שלהם (כי שלט זה סטנדרטי ב-HP 2. עשו בלאגן עם הדגמים (כי לא בכל הדגמים יש קורא טביעות אצבע, אבל ממה שאני יודע בכולם יש שלט).