HP 500
אהלן אנשים אני סטודנטית שמחפשת נייד ונתקלתי בHP500בחיפושיי. נראה סבבה רק שהמחיר ממש נמוך, איפה הקאטץ'? תכלס אין לי שום צרכים מיוחדים, בגדול אני אשתמש בו לאופיס, קצת משחקים קלים, אינטרנט, מוזיקה וסרטים חשוב: יחסית קל (לא יותר מ3 כולל הכל) ויחסית שורד (גם מבחינת זמן סוללה וגם מבחינת שלא ימות אחרי שנה) התקציב באיזור ה5000 וראיתי אותו ב3000+ מה שנראה לי ממש מוזר. הוא דגם ישן? יש בו בעיות? ראיתי שהסוללה היא רק 4 תאים זה בעיה להחליף? מה זה אומר אגב (כתוב במפרט שלו ולא הבנתי למה הכוונה ב"דרישות מתח מקדימות"): מאפייני מתח סוללת ליתיום יון 4 תאים פנימית דרישות מתח מקדימות סוללת ליתיום יון 6 תאים, סוללת hp extended life battery משנית 8 תאים (נמכרת בנפרד), סוללת ליתיום יון אופציונלית עם קיבולת גבוהה ו-12 תאים תודה! מירי
אהלן אנשים אני סטודנטית שמחפשת נייד ונתקלתי בHP500בחיפושיי. נראה סבבה רק שהמחיר ממש נמוך, איפה הקאטץ'? תכלס אין לי שום צרכים מיוחדים, בגדול אני אשתמש בו לאופיס, קצת משחקים קלים, אינטרנט, מוזיקה וסרטים חשוב: יחסית קל (לא יותר מ3 כולל הכל) ויחסית שורד (גם מבחינת זמן סוללה וגם מבחינת שלא ימות אחרי שנה) התקציב באיזור ה5000 וראיתי אותו ב3000+ מה שנראה לי ממש מוזר. הוא דגם ישן? יש בו בעיות? ראיתי שהסוללה היא רק 4 תאים זה בעיה להחליף? מה זה אומר אגב (כתוב במפרט שלו ולא הבנתי למה הכוונה ב"דרישות מתח מקדימות"): מאפייני מתח סוללת ליתיום יון 4 תאים פנימית דרישות מתח מקדימות סוללת ליתיום יון 6 תאים, סוללת hp extended life battery משנית 8 תאים (נמכרת בנפרד), סוללת ליתיום יון אופציונלית עם קיבולת גבוהה ו-12 תאים תודה! מירי