HP דגם עיסקי חזק עם XP
קיבלתי הצעות למחשב נייד HP דגם DV9750 מעבד T7500 זכרון 2GB דיסק קשיח 250 GB שנתיים אחריות בינלאומית ב5600 ש"ח למזומן וגם לדגם העיסקי s6820 HP עם מעבד T7250 2GHz רק 2 GB זכרון ודיסק 160 בלבד ושנה אחריות ב5200 ש"ח במזומן יש לי את כל הסיבות להעדיף את הדגם הלא עיסקי שהוא יותר חזק, וההבדל במחיר זניח חוץ מהבדל אחד אולי מאוד משמעותי: לדגם העיסקי יש אופציה להתקין XP במקום Vista ודגם DV9750 אינו תואם XP שאלתי היא האם אני אקלל את היום בו לקחתי מחשב עם ויסטה ולא מחשב עם אופציה לXP ? למישהו יש ניסיון עם אחד הדגמים ויכול להמליץ ?
קיבלתי הצעות למחשב נייד HP דגם DV9750 מעבד T7500 זכרון 2GB דיסק קשיח 250 GB שנתיים אחריות בינלאומית ב5600 ש"ח למזומן וגם לדגם העיסקי s6820 HP עם מעבד T7250 2GHz רק 2 GB זכרון ודיסק 160 בלבד ושנה אחריות ב5200 ש"ח במזומן יש לי את כל הסיבות להעדיף את הדגם הלא עיסקי שהוא יותר חזק, וההבדל במחיר זניח חוץ מהבדל אחד אולי מאוד משמעותי: לדגם העיסקי יש אופציה להתקין XP במקום Vista ודגם DV9750 אינו תואם XP שאלתי היא האם אני אקלל את היום בו לקחתי מחשב עם ויסטה ולא מחשב עם אופציה לXP ? למישהו יש ניסיון עם אחד הדגמים ויכול להמליץ ?