Hola!! ma kore anashim ani be barcelona - ve atem lo
T TRANCE ADDICT New member 25/8/05 #2 חחח עופר יגבר!! תעשה חיים.... איזה נחמד שאנשים גם כשהם בחו''ל הם חושבים על הפורום ....כל הכבוד ...