HEY!!!

  • פותח הנושא Drums
  • פורסם בתאריך

Drums

New member
HEY!!!

איזה קטע מטורף... (את האמת לא כל כך...) יש את האפקט המגניב הזה שגילמור עושה בשיר ECHOES, עם הצעקות, לקראת סוף השיר, גם בשיר is there anybody out there! לא שמתי לב לזה עד עכשיו... יש עוד שירים שהוא עושה את זה בהם?
 

The Walrus

New member
אפקט הseagull

מטורף לגמרי. אתה גיטריסט? אם כן אני יכול להסביר לך איך עושים את זה... ולא, הוא לא עשה את זה בעוד שירים כמיטב זכרוני.
 

donidarko

New member
כן תסביר בבקשה ../images/Emo13.gif

זה בטח משהו עם הטרמולו + ווא...
 

The Walrus

New member
אז ככה:

דבר ראשון, הטריק הזה עובד רק עם סינגלים ולא עם האמבקרים. הכי קל לקבל אותו מווא-ווא של VOX, בהם גם גילמור השתמש. אז ככה: 1. תחבר את הגיטרה שלך לווא-ווא *בצורה הפוכה*. זאת אומרת, את הגיטרה לoutput ואת המגבר\אפקט הבא לinput. 2. שים את הגיטרה בפיקאפ הרביעי מלמעלה. (שני מלמטה). תוודא שכל שלושת הknobs מכוונים עד הסוף (10). 3. תפעיל את הווא-ווא, תלחץ על הפדאל ברגל עד הסוך (שהוא יהיה הכיל מטה). עכשיו אתה אמור לשמוע פידבק חזק. 4.אתה יכול לשלוט בפידבק באמצעות כפתור הטון הנמוך יותר (הרחוק ממך). פשוט תשחק איתו. איפשהו ב2-3 הטון נעלם, ואם תעשה fade out ממש איטי תוכל להשיג את אפקט ה"צחוק". 5. תשלב את הטכניקות שב4 עם החלפת מצב הפיקאפ (כל החמישה בסדר) ושינוי הpitch בווא-ווא. לי יש גיבסון אז בחיים לא ניסיתי את זה, זה הכל מהאינטרנט. מקור: http://www.gilmourish.com/welcome_index.html
 

The Walrus

New member
טעות שלי

בחיים לא תוכל לנסות את זה, כנראה. כמובן שהפדאל לא יעבוד עם תחבר אותו הפוך - פדאל הווא ווא של גילמור יוצר במיוחד בשבילו כך שגם עם חיבור הפוך הוא יוכל לעבוד ויצור אפקט כזה.
 

Itai8

New member
עוד טעות...

יש לי CryBaby מהדגם הרגיל פשוט החלפתי בין החוטים.. כמו שאמרת, הגיטרה לOUTPUT והמגבר לINPUT ויצא לי אחלה צרחה משהו מטורף!!
 

The Walrus

New member
באמת?

משום מה הבנתי מהאתר שזה קריי בייבי מיוחד. אם תיכנס לאתר שציינתי למעלה (גילמוריש) ול'חומה', תראה בהערות שכתוב בבירור: The Cry Baby wah wah had a custom made reverse switch to reverse the input/output connection for “seagull/Echoes” effects. - see “Meddle” for more דרך אגב, אני ממליץ בחום על האתר הזה, יש שם פירוט של כל שיר של פינק פלויד\גילמור ובדיוק באיזה ציוד (כולל גיטרה מגבר ואפקטים) הוא השתמש בכל שיר, בהופעה ובאולפן! ויש שם גם אחלה backing tracks... ולמה "עוד" טעות? הייתה לי טעות אחרת בהסבר?
 
בתאכלס זה סתם שטויות גם אני הצלחתי

לעשות את זה פעם עם כריי בייבי יוצא אחלה של דבר
 

The Walrus

New member
נראה לי שהבנתי

אפשר לעשות את זה עם קריי בייבי רגיל, אבל בזה של גילמור בנו כפתור מיוחד שעושה צליל של 'reverse' בלי ממש להפוך את הכבלים... שזה יהיה שמיש יותר בהופעות. יש מצב?
 

The Walrus

New member
ואין מצב שהאתר הזה טועה

בגיר של אנימלס וצפונה - מכיוון שפיט קורנישט עצמו, שבנה לגילמור את הפדאל בורד הוא זה שסיפר לבעל האתר. לפני אנימלס - יש מצב לטעויות.
 

The Walrus

New member
???

לפי האתר ההוא - שיש לו מקורות כמו פיט קורנישט בעצמו - יש לו פדאל בורד. מה ההבדל ביניהם בכלל?
 
למעלה