HELPPPPPPPPPPPP
אז ככה אני רוצה לצרוב את כל האמ פי 3 שיש לי כדי לשמוע אותם באוטו הבעיה שיש לי המוווווווווון יותר מ10 ג'יגה עכשיו הבעיה שאין לי כח לסמן כל פעם תשירים שאני רוצה לצרוב ולודא שאני לא צורב הכל 100 פעם בטעות יש איזה תוכנה או איזה אפשרות בnero שאני מסמן תיקיה לצריבה והוא לבד מחלק אותה ופשוט אומר לי מתי להכניס לו עוד דיסק ריק?
אז ככה אני רוצה לצרוב את כל האמ פי 3 שיש לי כדי לשמוע אותם באוטו הבעיה שיש לי המוווווווווון יותר מ10 ג'יגה עכשיו הבעיה שאין לי כח לסמן כל פעם תשירים שאני רוצה לצרוב ולודא שאני לא צורב הכל 100 פעם בטעות יש איזה תוכנה או איזה אפשרות בnero שאני מסמן תיקיה לצריבה והוא לבד מחלק אותה ופשוט אומר לי מתי להכניס לו עוד דיסק ריק?