help

yakir31

New member
help

יכולים לקנות לי את הDVD של אבריל באמריקה מישהו יודע אם זה יפעל בארץ בDVD?
 

yakir31

New member
דרע ../images/Emo7.gif סליחה

אל תשנאי אותי ]= אני מבטיח לנצל"ש פעם הבאה
חוזרים ליחסי שלום?
 
חח..אני לא "הסתכסכתי" איתך בגלל זה.

אל תדאג, אנחנו ביחסי שלום גם ככה. פשוט הפורום מלא גם ככה בהודעות שלא קשורות, פשוט כל הודעה שלא קשורה לאבריל תנצל"ש או תהפוך ל
, טוף?...זה קצת הרגיז אבל עבר, הכל בסדר עכשיו....חח...[וד"א,אני לא בדיוק מקשרת את זה להודעה שקשורה באבריל כי שאלת על DVD..בסדר?...בגלל זה אולי מקומה של ההודעה באוף.]
 

®NuLy®

New member
אני חושבת שכן...

זה לא כמו קלטות וידאו שיש להם צורת שידור אחרת...
 
לא בהכרח,

אפילו פה בארץ זה קצת מתוסבך.... לודעת איך להסביר אבל לא כל DVD יכול להתאים לאותו מכשיר DVD שיש לך, זה טיפה מסובך, לא הרבה..אבל צריך להתמצא.
 

®NuLy®

New member
לפי מה שאני יודעת...

אם זה מקורי אז זה מתאים לכל דיוידי אם זה צרוב זה כבר קשור באיזה פורמט ואם הדיוידי יכול לקרוא את הפורמט הזה ואם בכלל לקרוא צרובים.
 

tApEt57

New member
לא נכון!

מצטער לומר לך אבל זה לא יעבוד גמני רציתי לקנות וז נזכרתי שזה פורמטים שונים zone1 וzone2
 
כןןןןןן..זה לפי ZONE באמת...

שיברר איזה zone מתאים לDVD שלו ואז לא תיהיה בעיה...כאילו, שיקנה אבל צריך לבדוק על האריזה של הDVD מה הzone כדי שיתאים לאותו zone שהDVD שלו תומך בו...[כמה נחמד לכתוב zone....מואעאע..
]
 

yakir31

New member
מזה zone?+נצל"ש[שמוקדש לדרע]

אני יקנה אולסטאר וזהו :S איך אני אדע את המידה? [חשבתי על ללכת לקניון ולמדוד אולסטאר ולראות מה המידה של הUS אבל שחכתי אתמול כשהייתי בקניון ואני צריך להחזיר תשובה מה באלי מחר] יש לי VANS וליד המידה של ישראל יש מידה של US אבל בכל נעל לפעמים משתנה המידות, לסמוך על זה או שכדי בכל זאת לחזור לקניון?
 
לודעת..מה המידה שלך?

וכן, נראה לי שעדיף שתחזור לקניון...חחח..או שמישו אחר מכאן יידע לעזור לך יותר...
 

tApEt57

New member
הפירוש של zone

פיארוש המילה zone בעברית הוא שטח לכן zone1 הוא שטח מסוים כגון אמריקה ו-zone2 הוא אירופה והשאר . נגן dvd שקורא zone1 לא יכול לקרוא zone2 וההפף. לכן תבדוק איזה zone הנגן dvd שלך קורא (אולי את שניהם ואז הרווחת... למה לרוב ה-dvd בארץ אין שני zone כאילו יש מיוחדים וזה..) כמו הסיפור עם הקלטות וידיאו רק שב-dvd קוראים לזה zone. הבנת? מקווה שעזרתי
 

tApEt57

New member
ומזל"ט על האולסטאר!

גם לי יש בכחול עם תפר אדום ואני מאוהב בהם ואני מתצ לקנות ואנס ! איפה הכי זול (באיזור תל אביב!אפשר גם בירושלים למה אני נוסע לשם ברכבת אז אני יעצור במלחה וימשיך לגן החיות ומשם אלך לקרובים שלי)
 

SweetOrSexy

New member
מאיפה הם ../images/Emo35.gif איזה יפות ../images/Emo70.gif

אני רוצה פרטים
 
למעלה