help wanted

Angel of Chaos

New member
help wanted

טוב מי שלא יודע, אני מתעסק באנימציה תלת מימדית פוטוריאליסטית. החלטתי לקחת על עצמי פרוייקט של לעשות תמונות של קוקטיילים יפים, וסרטים של הכנתם. עד כאן יפה, אבל יש לי בעיה קטנה: i need good reference material מה שאני מחפס: 1. שמות של קוקטיילים מיוחדים (במראה חיצוני בלבד, מצידי יכול להיות להם טעם של נפט). 2. תמונות של קוקטיילים כאלו. (באיכות של מינימום 800x600) 3. סרטים של הכנת קוקטיילים. (שכבות, מעורבבים, מנוערים ....) ואני לא מחפס סרטים של ברמנים רוקדים להם עם בקבוקים, אני מחפס סרטים שמתמקדים בכוסות ומה שנשפח אליהם. חבל שאין לגוגל מנוע לחיפוס סרטים שדומה למנוע חיפוס התמונות שלו :( אני אודה לכם על כל קישור שאתם חושבים שיכול לעזור לי.
 

night mistress

New member
אני אתגייס לחיפוש...

מקווה שבערב יהיו תוצאות... אגב, אתה יכול לשבת בבית ולהכין משהו אקזוטי בדיוני כמו קוקטייל טרטר-ואלפרואה עם מטריה אקזוטית...(ע"ע חסר לי משהו בכוס..) ואז לצלם אותו..
 

Angel of Chaos

New member
10x

אמרתי שגם שמות של קוקטיילים שנראים מגניב אני אשמח לקבל (התוצאה שאני יצלם בעצמי :)
 

Javelin

New member
אשמח לראות את התוצאות

אתה כותב את זה לאתר או כתחביב ?
 

Angel of Chaos

New member
לזלז../images/Emo32.gif

לא זה ולא זה :) זה לתיק עבודות שלי, אני רוצה להיכנס לתחום הזה שלא קיים בארץ ברמה שאני רוצה לעבוד בה, ולכן אני מקווה להיות הראשון שיפתח חברה רצינית בארץ, לבנתיים אני לומד (כבר כמה שנים). עד אז אני רוצה לבנות שם וקשרים (יש לי עוד כמה שנים, אפילו עוד לא התחלתי...) אני אשמח להעות תמונות או קישורים לסרטים לכשאני יסיים (לא בחודש הקרוב)
 
למעלה