~~Help Wanted~~

slide2129

New member
~~Help Wanted~~

למישהו יש אולי מושג מהו השיר (ושל מי), שמתנגן בטריילר של אנטרפרייז (הקיצבי)?
 

פגעסוס

Well-known member
../images/Emo26.gif

שם השיר הוא "Faith of the Heart". המילים נכתבו ע"י דיאן וורן (Diane Warren) הביצוע המקורי (ככל הידוע לי) היה של רוד סטיוארט (Rod Stewart) הביצוע בתוכנית הוא של ראסל ווטסון (Russell Watson)
 

slide2129

New member
תודה. אבל לא התכוונתי של שיר הפתיחה

אלא התכוונתי לפרסומת של אנטרפרייז, זו שהקריין בהתחלה אומר :everday is the first step....
 

B a n j o

New member
אני יודע !!!!

זה "Wherever you will go" של "The Calling" שיר די מפורסם ומושמע ברדיו בימים אלו אחלה דיסק יש להם BTW
 

slide2129

New member
Wherever you will go זה השיר האיטי

אני מחפש את הקיצבי, בו מראים את ט'פל מנשקת את ריק, ובסוף בסוף הקומרשל, היא נושפת על נר והוא נכבה.
 
למעלה