HELP!

yaelrs

New member
HELP!../images/Emo101.gif

משהו יודע את המילים של השיר הזה שהתאומים שרו כשהם הכינו פנקיקים? אני זוכרת חלק: "אם מתחשק לך לפעמים לפתוח את דלת, את דלת הקסמים" מישהו יודע את ההמשך?
 

NimaZ

New member
שאלתי את זה לא מזמן...

אמרו לי משו כמה: אז בוא ותהיה אורח בוא בכדור פורח!
 
חחחח יסרוטים

זה לא שיר זאת תוכנית טלויזיה מצויירת פעם מזמןןןןן שהיה... אם מתחשק לך לפעמים לפתוח את דלת את דלת הקסמים אז בוא ותיהיה אורח בוא בכדור פורח
 
הנה כל השיר

אם מתחשק לך לפעמים לפתוח לרגע את דלת הקסמים בוא ואתן לך מפתח, תיכנס ותהיה אורח. כי פה הקוסם הוא הכל יכול אצלו תוכל ללמוד את הכל אם תכנס ותשתלם תוכל גם אתה להיות קוסם.
 
למעלה