HELP! משהו יודע את המילים של השיר הזה שהתאומים שרו כשהם הכינו פנקיקים? אני זוכרת חלק: "אם מתחשק לך לפעמים לפתוח את דלת, את דלת הקסמים" מישהו יודע את ההמשך?