AnGeL DoLlY
New member
Hello 2 U ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif
אהלן אנשיםםם
מה קורה
קוראים אותי
אביב
ואני בת 13 ממושב (לא ידוע
) ליד פ"ת... ואני ח-ו-ל-ה על משחק החיים, על גיא אריאלי ועופר שכטר הכווווסונים
מקווה להשתלב פה מהררר
אההה אגב- החברה הכי טובה שלי היא האחיינית של ריקי- יעל שרוני
היא אמרה שהיא תיקח אותי איתה אולי לאולפנים אבל הצילומים לסידרה נגמרו כבר
יש לכם הצעה איך אני יראה את גיא ועופר...
אהלן אנשיםםם