hed pe אומר לכם משהו ?

Batelka

New member
יאפ

אני הכי אוהבת את השירים: Killing time Bartender מומלץ ביותר לכל מי שלא מכיר!
 

HEDpe

New member
את מכירה אותם טוב ... ?

או שרק כמה שירים ? כאילו כי אני מכיר די הרבה
 

Batelka

New member
שיר פה ושיר שם

הייתי מורידה עוד שירים אבל נמאס לי מקזה... לפעמים אני שומעת באיזה אתר אחד שירים שלהם הרבה שמעתי אבל אני לא זוכרת
 

HEDpe

New member
איזה מוזיקה אוהבת ?

מה הלהקות האהובות עליך .. ?
 

DefTone

New member
וואלה אתה יש לך יציאות יא גנוב

:] "איזה מוזיקה אוהבת?" בפורום הזה, תנחש יא גנוב... :]
 

Batelka

New member
תשמע

מוזיקה ברור שניו מטאל אם אני בפורום הזה... וגם אימו קור, הארד קור, ופאנק הלהקות אני לא יתחיל לפרט כי יש איזה יותר מ80 אם אתה רוצה כנס לאייסי שלי 326455418
 

TheJackass

New member
תאמת...

פעם נכנס לפה מישהו שאפילו לא ידע מזה נו מטאל.... והוא יצא הומו....
 

HEDpe

New member
לקחתם את זה קשה אהה ...

ניו מטאל ברור שהיא שומעת ... אבל איזה להקות ... גנוב אלק .. חחח
 
למעלה