hed pe אומר לכם משהו ?
B Batelka New member 2/11/04 #2 יאפ אני הכי אוהבת את השירים: Killing time Bartender מומלץ ביותר לכל מי שלא מכיר!
B Batelka New member 2/11/04 #4 שיר פה ושיר שם הייתי מורידה עוד שירים אבל נמאס לי מקזה... לפעמים אני שומעת באיזה אתר אחד שירים שלהם הרבה שמעתי אבל אני לא זוכרת
שיר פה ושיר שם הייתי מורידה עוד שירים אבל נמאס לי מקזה... לפעמים אני שומעת באיזה אתר אחד שירים שלהם הרבה שמעתי אבל אני לא זוכרת
D DefTone New member 2/11/04 #7 וואלה אתה יש לך יציאות יא גנוב :] "איזה מוזיקה אוהבת?" בפורום הזה, תנחש יא גנוב... :]
B Batelka New member 2/11/04 #8 תשמע מוזיקה ברור שניו מטאל אם אני בפורום הזה... וגם אימו קור, הארד קור, ופאנק הלהקות אני לא יתחיל לפרט כי יש איזה יותר מ80 אם אתה רוצה כנס לאייסי שלי 326455418
תשמע מוזיקה ברור שניו מטאל אם אני בפורום הזה... וגם אימו קור, הארד קור, ופאנק הלהקות אני לא יתחיל לפרט כי יש איזה יותר מ80 אם אתה רוצה כנס לאייסי שלי 326455418
T TheJackass New member 3/11/04 #9 תאמת... פעם נכנס לפה מישהו שאפילו לא ידע מזה נו מטאל.... והוא יצא הומו....
H HEDpe New member 3/11/04 #11 לקחתם את זה קשה אהה ... ניו מטאל ברור שהיא שומעת ... אבל איזה להקות ... גנוב אלק .. חחח