havlaz

rmarko

New member
havlaz

מה קורה אח שלי הכל טוב?
הייי!! ג´מיני, את סידרת שהחלון של הסמיילי לא יסגר בלחיצה הראשונה?
איזה כיף!
אה.. כן, יש לי רק שני רעיונות בשבילך כרגע ושאלה: 1. נסה לשנות את השמות user ,name ,date וכו´ - יכול להיות שדווקא המילים השמורות דופקות את העסק. תבדוק עם טבלה אחרת, חדשה, עם שמות ג´יפאיים - אם אתה יכול לעדכן את המסד נתונים. 2. תעלה את ה- mdb לאנשהו ותביא לינק...
3. באיזשהו שלב כן הצלחת לכתוב למסד נתונים הספציפי הזה, או מסד נתונים אחר לחלוטין? לאמור: תן עוד נתוני רקע, יש אילושיהם תנאים שבהם אתה כן מצליח לכתוב, או שאין שום מצב - בכל קובץ, בכל ספרייה, בכל התקנה של IIS, בכל חייך?
 
למעלה