Happy St. Patrick's Day

Chewbacca

New member
Happy St. Patrick's Day ../images/Emo72.gif

(כל האייקונים הירוקים שמצאתי...) לא שאני יודע משהו על אדון פטריק ומה הוא עשה כדי לזכות בתור קדוש, אבל העובדה היא שהוא הקדוש המגן על האירים, והאירים יודעים דבר או שניים על אלכוהול... תחברו את שני הדברים ותקבלו עוד יום שנראה כאילו מתבקש להוריד בו איזה שניים שלושה פיינטים של גינס. ואיזה כוס של משקה שמתחיל במילה גלנ.... (תשלימו לבד) אותי תמצאו בfoggy dew בכפ"ס.
 

rubber duck

New member
ובוא נעבור לדברים עוד יותר טובים

טאלמור דיו 21 שנים שרון
 

marsala

New member
Rubber Duck Happy st Paddy

בסיינט פאדי לא שותים דברים יקרים/מיוחדים.. מוש, שעצבני לאללה כי זה פעם ראשונה בשש שנים שאני מפספס סנט פטריק דיי
מוש
 

rubber duck

New member
או קיי אז לכבוד המאורע

באמת הגיע הזמן לפתוח את הג'ימסון שהבאתי מאילנד בספטמבר או אולי נפתח גראד מרנייה שהיגע אתמול מהדיוטי פרי שרון
 
אה, הזדמנות לפתוח את הג'יימיסון....

האח חזר מחו"ל והפתיע בג'יימיסון גולד, קנדיאן קלאב 12 שנה (אין לי מושג איך הוא יהיה... הקנדי היחיד שטעמתי בחיי היה משמים-משהו), והכי מעניין -- גלןמורנג'י Cellar 13, שנתגלה כהיילנד מתקתק-מעניין.
 

D r a m b u i e

New member
אז ככה

הקדוש פטריק, חוץ מלהעניק לנו שנים של שתייה בזכות החג על שמו, נקרא קדוש בגלל שהוא שיכנע את כל נחשי אירלנד לזחול אל הים, וכך גאל את האירים משנים של נחשים, ועד היום, כך מספרים, אין באירלנד נחשים, בזכות אותו קדוש, פטריק שמו...
 

j o n s o n

New member
אני קראתי בעיתון שלכבוד המאורע

מרפיס ימכרו ב24 שקל לליטר בשישים ברים בארץ..
 

Chewbacca

New member
ואני לתומי חשבתי שאין שם נחשים

כי קר שם כמו הרכבל העליון בחרמון באמצע סופת שלג גם בקיץ...
 

marsala

New member
תתפלא, נחשים יש גם בנורווגיה../images/Emo12.gif

ואירלנד לא כל כך קרה (האנשים חמים!) MOSH
 

Chewbacca

New member
הכול יחסי מוש...

אני, בלי איזה 35 מעלות בצל מסביבי, לא מרגיש נוח
 
למעלה