noise factory
New member
Hallucinogen-Gamma Goblins
איזו גירסה יותר יפה לדעתכם? האורגינל? Gms Rmx או Infected Mushroom Rmx? לדעתי כמובן המקורי מהאולפן של סיימון..ומה איתכם?
איזו גירסה יותר יפה לדעתכם? האורגינל? Gms Rmx או Infected Mushroom Rmx? לדעתי כמובן המקורי מהאולפן של סיימון..ומה איתכם?