Hallucinogen-Gamma Goblins

noise factory

New member
Hallucinogen-Gamma Goblins

איזו גירסה יותר יפה לדעתכם? האורגינל? Gms Rmx או Infected Mushroom Rmx? לדעתי כמובן המקורי מהאולפן של סיימון..ומה איתכם?
 

Stoned Junglist

New member
אני הייתי הולך על

הגרסת רמיקס של OTT, ועוד גרסא אחת רמיקס שלו עם DISCO BISCUITS מ CAMP BISCO V , מהסט שלו, גרסא מטורפת לפי דעתי. וכן גם המקורי מעולה!! של GMS פחות טוב לדעתי. קטע ענק ומלודיה שמתפתחת פשוט בצורה טובה! סיימון אגדה..
 

TRANCE ADDICT

New member
איך אתה מדבר../images/Emo190.gif../images/Emo46.gif../images/Emo123.gif

לפי דעתי הרמיקס של אינפקטד ענק!!! מזכיר לי את תחילת דרכי בטראנס...
 
למעלה