קודם כל יופי של צילום, ושנית ...
אכן שתי קשתות יפות ומרהיבות אני את האמת כל מה שראיתי אתמול היה גשם, גשם וגשם אני מקווה שכל מי שהיה בהרצאה שלי על איטליה נהנה אני אישית קצת התבאסתי בגלל האיכויות של מקרן הברקו אבל זה היה כבר עניין טכני לא צפוי ולא ממש קשור לאיכות הצילומים אני רוצה להודות למיכל על העזרה פשוט נעדרתי מהפורום עקב סיבות אישיות ותודה גם לך רן, וכמובן לשלמה שעשה קילומטרז´ בפקקים הנוראים של ליל אמש ואיך אפשר בלי תודה לאיתן שהבטיח וקיים והיה ונהנה ? (עדכן אותי) ונשאלת השאלה מה קרה לשלומי שהיה בנס-ציונה ומשום מה לא הופיע ? ולהיכן בדיוק נעלם ניר ? וממש לפני סיום ואני כבר לא מתכוון לשרשר כאן אף צילום אחרי שקראתי את תגובותיכם הזועמות, ורק רציתי לשאול חברים יקרים ( הנקראים צלמים ! ) מה אתם בדיוק רוצים ? האם כאשר אני מגיב לצלם כלשהו, מעיר את הערותיי, לטוב ולרע ומצרף דוגמא האם אתם מוצאים זאת כפסול ? האם זה מעיד על התנשאות ?! האם על עליונותי ? מדוע אין לי אפשרות להגיב בכלים בהם הביטוי שלי הוא מוחשי ומבטא את שהתכוונתי לומר באלף מילים !! או שמא אתם תתלוננו אחר-כך שאני כל יום מעלה צילום חדש ודוחק את שלכם עוד יותר למטה במעלה השירשור (נ.ב - מילה מגעילה למדי, האם לצרף צילום להסביר אותה או שמא זה מיותר וכולם יודעים איך נראה "שירשור") בקיצור אני לא ממש מבין למרות שאני נחשב ל"צלם" ! אני מעדיף כמובן להגיב לצילומים שמוצאים חן בעיניי ועוד יותר קל לי להגיב כאשר יש לי את ה"הוכחות" מצולמות ! ואין כאן שום ניסיון ל"דפוק" פוזה של מישהו טוב יותר או אחד שבמקרה או שלא יש לו צילום דומה אבל שווה יותר מזה שהועלה, אשמח לדעת מה אתם מעדיפים ? כי אם עכשיו אני רוצה לשלוח צילום של החולה אני רוצה לדעת האם תרצו אותו למעלה או כתגובה ל Flipper למשל אז אנא הצביעו ב"רגליים" תודה מראש