guyo בהופעה חיה

michal ma

New member
guyo בהופעה חיה../images/Emo91.gif

לכל הצלמים והמעוניינים הצגת צילומים של חבר הפורום guyo ובשמו גיא עולמי בנושא איטליה כולכם מוזמנים מחר (יום שני 20/1/03) בשעה 20:00 במרכז יום לקשיש רח´ בן גוריון 9 נס - ציונה ההרצאה מתקיימת במסגרת מועדון הצילום ראשל"צ ממולץ בחום
 

michal ma

New member
לכל מי

שעוד לא שם לב ורוצה לדעת ולבוא הקפצה. יום טוב לכולם
 

רשר

Well-known member
מנהל
מי שלא בא מפסיד אפילו שיש גשם

מה שקרן שמש אחרונה מהיום יודעת לעשות. אני רק מצלם. אז כולם לבוא לנס ציונה הערב 20:00 בן גוריון 9 להת´ רן
 

רשר

Well-known member
מנהל
מהבית שלי לכיוון מזרח

בשוהם. הכונה להזמין להרצאה של גיא היום, אז קדימה להתלבש ולבוא רן.
 

Vintage

New member
../images/Emo13.gif

חצי מהאנשים בעבודה שלי יצאו היום לראות את הקשת , מה שפוספס פה זאת הקשת השניה , הייתה עוד אחת ממש בקו מקביל אבל היה קצת קשה לשים לה אליה , זה נתן מראה קצת יותר מיוחד לכל הקשת הזאת...
 

רשר

Well-known member
מנהל
קשת שניה

שים לב היא יוצאת מהבית הימני וכן היא כרגיל יותר חלשה בהרבה. אם תבקש יפה אפשר לסדר גם את השניה באותה עוצמה כמו הראשונה אבל זה כבר לפורום "גרפיקה ודפוס". רן
 

Vintage

New member
זהו...

שרואים את הקשת אבל קשה להבחין בה. הקשת השניה הייתה הרבה יותר חזקה בהתחלה...
 

guyo

New member
קודם כל יופי של צילום, ושנית ...

אכן שתי קשתות יפות ומרהיבות אני את האמת כל מה שראיתי אתמול היה גשם, גשם וגשם אני מקווה שכל מי שהיה בהרצאה שלי על איטליה נהנה אני אישית קצת התבאסתי בגלל האיכויות של מקרן הברקו אבל זה היה כבר עניין טכני לא צפוי ולא ממש קשור לאיכות הצילומים אני רוצה להודות למיכל על העזרה פשוט נעדרתי מהפורום עקב סיבות אישיות ותודה גם לך רן, וכמובן לשלמה שעשה קילומטרז´ בפקקים הנוראים של ליל אמש ואיך אפשר בלי תודה לאיתן שהבטיח וקיים והיה ונהנה ? (עדכן אותי) ונשאלת השאלה מה קרה לשלומי שהיה בנס-ציונה ומשום מה לא הופיע ? ולהיכן בדיוק נעלם ניר ? וממש לפני סיום ואני כבר לא מתכוון לשרשר כאן אף צילום אחרי שקראתי את תגובותיכם הזועמות, ורק רציתי לשאול חברים יקרים ( הנקראים צלמים ! ) מה אתם בדיוק רוצים ? האם כאשר אני מגיב לצלם כלשהו, מעיר את הערותיי, לטוב ולרע ומצרף דוגמא האם אתם מוצאים זאת כפסול ? האם זה מעיד על התנשאות ?! האם על עליונותי ? מדוע אין לי אפשרות להגיב בכלים בהם הביטוי שלי הוא מוחשי ומבטא את שהתכוונתי לומר באלף מילים !! או שמא אתם תתלוננו אחר-כך שאני כל יום מעלה צילום חדש ודוחק את שלכם עוד יותר למטה במעלה השירשור (נ.ב - מילה מגעילה למדי, האם לצרף צילום להסביר אותה או שמא זה מיותר וכולם יודעים איך נראה "שירשור") בקיצור אני לא ממש מבין למרות שאני נחשב ל"צלם" ! אני מעדיף כמובן להגיב לצילומים שמוצאים חן בעיניי ועוד יותר קל לי להגיב כאשר יש לי את ה"הוכחות" מצולמות ! ואין כאן שום ניסיון ל"דפוק" פוזה של מישהו טוב יותר או אחד שבמקרה או שלא יש לו צילום דומה אבל שווה יותר מזה שהועלה, אשמח לדעת מה אתם מעדיפים ? כי אם עכשיו אני רוצה לשלוח צילום של החולה אני רוצה לדעת האם תרצו אותו למעלה או כתגובה ל Flipper למשל אז אנא הצביעו ב"רגליים" תודה מראש
 

doron h

New member
גיא נעלב לא מאמין ../images/Emo4.gif../images/Emo8.gif

איש מה עובר עליך. חשבתי לתומי שאתה לא בצד של השטויות. סוף סוף אתה נחסף לפרגון הישראלי...עכשיו תזכר פה ושם בשיחות שלנו ... חלאס תתחיל לצלם ולפרסם וזהו.
 
למעלה