gigabyte w566n

  • פותח הנושא jbu
  • פורסם בתאריך

jbu

New member
gigabyte w566n

הי, רציתי לשאול לגבי המחשבים הניידים של gigabyte, מה דעתכם עליהם? ועוד משהוא, הLAPTOP שלי כול הזמן מתנתק מהאיטרנט למרות שהגדרתי בDEVICE MANGER שלא לכבות אותו, אחרי שהוא מתנתק הוא אומר שהוא לא מצליח להתחבר לשום רשת (הוא לא מראה כלום). משהוא מכיר את זה?
 

יאיר B

New member
מה המפרט של המחשב?

יש שם כמה סוגי מעבדים שאפשר להכניס + לא מוגדרת כמות הזיכרון. לכן המפרט הבסיסי יכול לשמש לכל מני ישומים (ואתה לא הגדרת את השימושים שלך). מעבר לזה, גיגהבייט היא חברה די חדשה בתחום הניידים. לגבי הרשת שלך: שני אפשרויות - 1. בעיה עם הראוטר (אפשר לבדוק מה קורה עם מחשב אחר) 2. תקלה בכרטיס רשת (אפשר לבדוק עם ראוטר אחר). כמובן שיש גם 3 - בעיה בהגדרות במחשב שלך, ולזה אני שולח אותך לפורום רשתות.
 

jbu

New member
לגבי המפרט

אני יותר רוצה לדעת מה אנשים חושבים על החברה בכללי, כי חבר שלי שאל איך הם וקשה לי להגיד רק לפי הלפ-טופ שלי (למרות שהבעיה עם הכרטיס רשת תמוהה). ברשתות לא עונים לי, אפילו לא כששאלתי איזה תוכנה טובה יכולה לנהל לי את הקשר WIFI.
 

יאיר B

New member
אני לא אוהב חברות חדשות בתחום מסויים.

מעדיף לתת להם כמה שנים להשתפשף על ארגונים שונים ולראות מה קורה איתם. אתה כמובן יכול לקנות מחשב שלהם, יכול להיות שהוא טוב ויעבוד בלי בעיה כמה שנים. אין הרבה ביקורות עליהם ברשת, אז קשה לדעת מה קורה עם הניידים שלהם. לגבי תוכנה לכרטיס רשת: המחשב מגיע עם תוכנה כזאת, לרוב נכתבה ע"י יצרן כרטיס הרשת. בדרך כלל האינטגרציה שלהן עם כרטיסי הרשת טובה. פורום רשתות הוא קצת איטי לפעמים, כדאי לחכות ולראות מה יענו (הם מקצוענים בתחום). אולי תעשה חיפוש, יכול להיות שענו כבר על כמה שאלות כאלה בעבר הקרוב.
 
למעלה