זאת בדיוק ה-נקודה. ב-ה' הידיעה
כפי שכבר כתבתי הרבה יותר מפעם אחת, אנחנו שנחשבים מבינים יכולים להשיא עצות, כי אנחנו הרי מבינים או אמורים להבין בדברים הללו, מי פחות ומי יותר, ואני עוד מחשיב עצמי בצניעות לאחר שמבין באמצע, וגם שואל שאלות מפעם לפעם, כי תמיד טוב ללמוד ולהחכים עוד ועוד למרות גילי המקשיש.
(ואוסיף כי אישית אני מעדיף מכשירים בעברית).
 
אבל הרי אלה שבאים לשאול שאלות לא אמורים להבין אלא לקבל תשובות כי הם הרי לא מבינים...
 
ורובם המוחלט של השואלים חושבים שאין או שלא אמור להיות הבדל בין מכשיר מיבוא רשמי לכזה מיבוא אחר, ושכל ההבדל מתבטא בגחמה של יבואן רשמי.
 
או אז הם מקבלים כאן תשובות כגון "בכל מקרה האחריות בארץ לא שווה כלום" - שזה דבר שמנסיוני אני חולק עליו, ולפיכך הם קונים מכשיר מיבוא אחר, והכל יכול להיות טוב ויפה עד שמתרחשת תקלה במכשיר הזה, או אז מתברר להם (למשל לשכן שלי, רופא בכיר שחשב שהוא מבין טוב ממני לא רק ברפואת האדם אלא גם בענייני סלולריים
) שגם לאחריות של היבואנים הלא רשמיים, כלומר למוכרים בכל מיני חנויות הסלולר שצצות כפטריות אחרי הגשם צריך להתייחס באותה הצורה, כלומר אם אתה הרוכש נחשב לאחד מאלה ש"שיטת מצליח" עובדת עליו...
 
כי הרי שמוע שמענו (ובעיקר קראנו) על רבים שקנו מכשירים מיבוא אחר וכאשר התרחשה הצרה לא היה מי שיושיע אותם ואת המכשיר.
 
הנקודה החשובה היא שלעומת סתם בעל חנות שמכר מכשיר שהביא במזוודה או שקיבל מאיזה יבואן אפור ושמנפנף את הלקוחות - היבואנים הרשמיים שגם מנסים את "שיטת מצליח" (כי מי לא מנסה) חוששים מאוד לתדמיתם ולהפסקת הזכיון, ומספיק (מנסיון) שתגיד להם בחיוך ולא באיומים או בצעקות משהו כמו "אוקיי, תודה, הבנתי, מעניין מה החבר'ה בחברה בדרום קוריאה יגידו על השרות שלכם" כדי שהם יבינו את הרמז הלא דק שלא כדאי להם להסתבך.
 
ובאשר לשאלתך "למה הוא אתחל את המכשיר מלכתחילה?" - חסרות בעיות שמאלצות את האנשים לאתחל את המכשירים שלהם?
הרי המומחים פה בפורום הזה ובפורום השכן ממליצים חזור והצע לאתחל/לאפס את המכשירים.
 
אינני זוכר מה בדיוק היתה התקלה/הבעייה שקרתה לשכני (אם עליו שאלת), המכשיר פשוט לא עבד ולא היתה ברירה אלא לאפס אותו להגדרות יצרן, איפוס שהוביל למכשיר שיוצר עבר איזה ספק שרות מקסיקני.
 
מקווה שתשובתי הלא קצרה ענתה על שאלתך הקצרה.