FSH ? ערכים תקינים?

קרנון32

New member
FSH ? ערכים תקינים?

היי בנות, אולי מישהי תוכל לעזור לי להירגע בנתיים הרופא נתן לי לעשות מספר בדיקות דם לפני התחלת הטיפולים אתן יודעות מה רמת ה FSH התקינה שאמורה להיות? תודה
 

קרנון32

New member
לא.... אני על לוקרין

אני כבר חודשיים וחצי על לוקרין והוא רוצה לנצל את זה אז איך מתייחסים לתוצאות?
 

זואילי

New member
אין לי מושג

זה רופא פריון? שאלת אותו אם דיכוי לא ישבש את הערכים?
 

sheronher

New member
ערכים נורמליים

אם אני לא טועה הערך ה"נורמלי אמור להיות בין 3.5-5.5
 
במקרה של דיכוי לוקרין

אין כל משמעות לתוצאת ה- FSH. שמעתי את זה מפורשות מסוריאנו. עצם הדיכוי מוריד את רמת ה-FSH והערכים בבדיקה לא יהיו אמיתיים.
 
זו שאלה שאת צריכה להפנות לרופא שלך

לא כל בדיקות ההורמונים מושפעות מהדיכוי, יכול להיות שיש בדיקות שיותר חשובות לו.
 

קרנון32

New member
אני באמת מחכה לתגובה ממנו אם אני זוכרת נכון

זה כנראה לבדוק אם אני קרובה למחזור
 

קרנון32

New member
כנראה שכן אני צריכה לעשות עוד בדיקה

אולטרסאונד לעובי הרירית....
 
למעלה