From Poland

nogao10

New member
From Poland

Ya I couldnt red everything because everyone hera just shout at me because Im writing here But i really really miss you guys I saw in Mecdonald today MAM and it was the best thing ever I just can't tell you how great it will be to speak to you again..... Hold on!! Mill Richie, but I will see him soon..... So CU Noga Sambora
 

nogao10

New member
People!!

Don't you think this forum is not active as much as it was before a week?? Wake up!! Liron, I trust you to do something about it now I really need to go to sleep...... Im just dead So love you and as I said, miss you and my dearest Richie Noga
 

LIRONSH100

New member
נוג!!!

ידעתי שתוכלי לדבר איתנו לפחות פעם אחת... טוב אז ככה- אני כבר מתחילה במשחק חדש- (אני לוקחת אותו מהקומונה שלנו...) דבר שני- עזבי אותנו מה איתך? אייך שם? הצלחת לקנות משהו? איפה ההייתם? ועוד מליון שאלות שכאלה... (שאם לא יצא לך עד יום ראשון להיות כאן שוב- את עונה עליהם במסנ'...) ונ.ב תחשבי שגם את וגם מור באותו הזמן נסעתן... אתן ביקרתן רק פעם אחת בכל הנסיעה שלכן- אז זה די משפיע... ואת יודעת גם למה... (כמה פעמים דיברנו על זה????) טוב אז נוג- לצערי הרב- אין שום דבר חדש על בעלך האהוב- הדבר היחידי שחדש זה בהייד פארק פירסמו מקום שיש תמונות חדשות של איזה אירוע שהלהקה זכתה בו באיזה פרס והוא היה שם- אין לי מושג מתי זה היה... אני מבררת- ואני לא מצליחה לראות טוב את התמונות- בטח שלא לשמור אותן.. ואני מחפשת בנרות כל פיפס קטן עליו- אה ואולי את יודעת אולי לא- שלומי שלנו- נעצר (ושוחרר) על חשד בשימוש בסמים...- טוב נדבר על זה יותר מאוחר... (אבל זה קרה בדיוק יומים אחרי ריצ'... תדמיני לעצמך באיזה מצב הייתי...) אז נוג... מתגעגעת המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון המון L.B.J אה וג'ון מוסר לך גם את געגועיו.... וריצ' שומר על מרחק מלינזי (אני מאוד ממאוד מקווה שזה באמת..) SO- CY אוהבת המון... L.B.J (ועוד תמונה של ריצ'...- הפעם כשהוא חיכה לך לפני החתונה...)
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifהייייי נוגהה

את נהנת?? ואל תייחסי לאף אחד
חח את צריכה תזמן איכות שלך פה! XD מתגעגעים בחזרה
 
למעלה