firewall שחוסם iframe ?
שלום. מותקן לי על המחשב Norton firewall 2003. עשיתי איזה דף Html , ושמתי בו Iframe , והבנתי לאחר זמן מה שה Firewall שלי חוסם את ה Iframe - וה Iframe לא נטען. אם אני עושה Disable ל Firewall , אז ה Iframe נטען. מישהו יודע איך אפשר לפתור את הבעיה ? מה יקרה אם אני יעלה את זה לשרת, ולחלק מהאנשים גם תהיה את הבעיה הזו , חלק יראו את ה Iframe וחלק לא) תודה.
שלום. מותקן לי על המחשב Norton firewall 2003. עשיתי איזה דף Html , ושמתי בו Iframe , והבנתי לאחר זמן מה שה Firewall שלי חוסם את ה Iframe - וה Iframe לא נטען. אם אני עושה Disable ל Firewall , אז ה Iframe נטען. מישהו יודע איך אפשר לפתור את הבעיה ? מה יקרה אם אני יעלה את זה לשרת, ולחלק מהאנשים גם תהיה את הבעיה הזו , חלק יראו את ה Iframe וחלק לא) תודה.