FIP-תוצאות 7\4

  • פותח הנושא LCD1
  • פורסם בתאריך

LCD1

New member
FIP-תוצאות 7\4

למי שלא יודע-FIP הוא אירגון אינדי מפלורידה. משמעות ראשי התיבות של האירגון (FIP) היא- full impact pro
למי שלא ידע- ג'ק אוונס היה צריך להתאבק השבוע בFIP לפני שהוא עוזב ליפן, אבל בסופו של דבר הוא ביטל את ההופעות. אז... התוצאות מהאירוע שהתקיים אתמול הם:
ג'רל קלארק ניצח את דקסטר פיונדקסטר ואת קרייזי K בקרב משולש
אלוף FIP- בריאן דניאלסון ודייב פרייזק יצאו לזירה וקראו לג'יי פיורי (אמור להתמודד יום אחרי (היום) בקרב על האליפות). פרייזק אמר לפיורי שאם הוא רוצה קרב על החגורה הוא יצטרך לנצח יריב שדניאלסון יבחר בשבילו. פיורי אמר שהוא לא מפחד מאף אחד והוא יסכים להצעה אם דניאלסון יילחם נגד מישהו שהוא (פיורי) ייבחר. דניאלסון הסכים.
הבלק מרקרט ניצחו את אלופי הזוגות של הFIP- ההארטברייק אקספרס ואת Seth Delay & Chasyn Rance בקרב משולש. הבלק מרקרט חשבו שהם זכו באליפות הזוגות אבל המנהל של ההארטברייק אקספרס-סו קול ואל אמר שהם לא זכו בחגורות בגלל שהם לא ניצחו את האלופים. רודריק סטרונג יצא לזירה ואמר שנמאס לו מהshenenigans (אין לי מושג מה זה) ומה עכשיו הוא יהיה זה שקובע את החוקים בFIP.
רודריק סטרונג ניצח את קורי צ'אויס
ג'יי פיורי ניצח את טוני ממאלוק (הבחירה של דניאלסון)
בריאן דנילאסון ניצח את אלכס פורטאו (הבחירה של פיורי) אחרי הקרב דניאלסון ופיורי עשו ברול
קולט קאבאנה וסאל רינארו ניצחו את אריק סטיבאנס וסטיב מדיסון בקרב קלירוואטר סטריט פייט. FIP חוזרים לאירוע נוסף היום שבו יהיה בין השאר: דניאלסון נגד פיורי על אליפות FIP. קאבאנה ורינארו נגד מדיסון וסטיבאנס בסטריט פייט כדי לסיים את הפיוד and many more
 

elknetld2kil

New member
כמה תיקונים ותוספות

* קודם כל, למי שלא יודע, FIP זה ארגון-אחות של ROH (FIP הם גם של גייב). * סו קאל ואל )So Cal Val) זאת בחורה (ואל = ואלרי). * שאנאניגנס = תעלולים.
 

LCD1

New member
תודה

לא ידעתי שואל זה בחורה אתה רואה FIP?
 
למעלה