עיראקי בפיגמה
New member
fifa 2005
נתקלתי בבעיה במשחק בכל פעם שאני נכנס למשחק אז במגרש יש הבהובים כאלה כאילו המספרים והשמות של השחקנים מתחילים להסתובב סביב השחקן במקום להיות על החולצה מאחורה. מצאתי פתרון לבעיה והוא שכל פעם שאני רוצה לשחק אז אני נכנס פעם ראשונה למשחק עושה QUIT GAME ואז נכנס שוב למשחק חדש ואז הכל מסתדר אבל שאני משחק ברשת דרך איי פי כל פעם שצריך להתחבר למישהו או שהוא מתחבר אלי אני צריך קודם כל להכנס למשחק נגד המחשב לצאת ואז לבצע את החיבור באיי פי זה מעצבן לפעמים אני לא מספיק ואנשים כבר עוזבים וכל זה אם מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה בצורה אחרת ולא בדרך הדפוקה שאני הצלחתי למצוא אז אם יוכל לתת חוות דעת בנושא זה יעזור תודה מראש!
נתקלתי בבעיה במשחק בכל פעם שאני נכנס למשחק אז במגרש יש הבהובים כאלה כאילו המספרים והשמות של השחקנים מתחילים להסתובב סביב השחקן במקום להיות על החולצה מאחורה. מצאתי פתרון לבעיה והוא שכל פעם שאני רוצה לשחק אז אני נכנס פעם ראשונה למשחק עושה QUIT GAME ואז נכנס שוב למשחק חדש ואז הכל מסתדר אבל שאני משחק ברשת דרך איי פי כל פעם שצריך להתחבר למישהו או שהוא מתחבר אלי אני צריך קודם כל להכנס למשחק נגד המחשב לצאת ואז לבצע את החיבור באיי פי זה מעצבן לפעמים אני לא מספיק ואנשים כבר עוזבים וכל זה אם מישהו יודע כיצד לפתור את הבעיה בצורה אחרת ולא בדרך הדפוקה שאני הצלחתי למצוא אז אם יוכל לתת חוות דעת בנושא זה יעזור תודה מראש!